Foto bij I can't believe it

Ik ben gemeen. Shout it out guys! Maar jullie weten he, wachten versterkt het verlangen! Dus, hier het verlossende antwoord... Moet wel zeggen dat alleen Spotgaai goed heeft gegokt xD. Die dikke smakkert laat nog even op zich wachten :')

Jullie bedreigingen doen het goed hoor, i'm working really hard! Laten jullie me weten wat jullie ervan vinden?
& slacht die kudo knop!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Spotgaai

    Nawh! Je plaagt ons gewoon de hele tijd! Dan denken we dat het komt en dan komt het niet.. -trekt zielig pruillipje-
    Wow.. dit is echt een heel mooi hoofdstukje =D En het onderduikende gedrag is normaal, ik weet er alles van ben naar zoveel kampen geweest, waar jongens ook onder hun corvee probeerde te komen. Wij gingen ze achterna rennen met bakken zeepsop en sponsen =D
    WAT? Wortels gooien naar deze geweldige schrijfster?! -springt voor je om je tegen de wortels te beschermen- =)

    1 decennium geleden
  • Tucker

    Ja. Nu heb je het geflikt. Ik haat je nu forever.
    JE HEBT ZE GEWOON NIET LATEN ZOENEN, WHAT THE FUCK WAS THAT.
    Oké, ik zie dat er ook een paar directioners zijn, dus, ik zeg:
    DIRECTIONERS, THROW CARROTS AT HER. (:
    Just kidding, ik houd van je, maar die wortels staan paraat!

    1 decennium geleden
  • LoliiPoP24

    grrr dat was weer te verwachten -_-"
    maar als je nou snel doorschrijft naar het echte kushoofdstuk vergeef ik je :p xxx

    1 decennium geleden
  • EliseStyles

    Ach Tink toch, moest je ze weer storen. We still love you ! (^-^)
    En eigenlijk vindt ik Hook in alle films of series niet eng, maar ik wordt toch echt een beetje bang van hem. (A)
    *is een teken dat het echt super goed is beschreven* <3!!

    1 decennium geleden
  • Involved

    Whaaaaa ik keek zo uit naar de zoen, nu ben ik kapot van verdriet xD
    Ookal weet ik dat je vast ergens gelijk hebt, aangezien ik nou helemaal naar de zien uit kijk!
    Oo is zie nu pas dat ik al die hoofdstukje onaardig ben geweest:$ ik heb gewoon geen reactie geplaatst
    Om het goed te maken ga ik proberen om een lange reactie neer te zetten :) omg ik had trouwens DE oplossing voor al de problemen we klonen Peter! (geen idee of het nou klonen of clonen is ;)) dan hebben we allemaal onze eigen Peter :) (oke ik weet het, af en toe heb ik echt rare ideeënxD) vroeger (nu nog:P) was ik altijd super bang voor die piraten, als de film aan stond dan ging ik altijd gillen als de piraten in beeld kwamen. Maar nu weet ik Niks meer voor deze reactie behalve dat jij HEEL snel veder moet wat ik wil echt meer lezen van deze geweldige story:)
    Xx<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen