Pauze, Chad trek wild aan mijn arm en sleurt me mee naar het popcorn kraampje. "OK wil je een grote bak?":vraag ik. Chad knikt:"een hele grote" zegt hij met overdreven bewegingen. Wanneer het meisje onze popcorn gegeven heeft lopen we terug naar onze plaatsen. Op het scherm worden ondertussen nog wat reclamespotjes getoond. Chad kijkt er zo aandachtig naar dat hij niet ziet dat net voor hem een rugzak op de grond ligt.Onee ik zie het al gebeuren en inderdaad, daar vliegt de grote kom popcorn op de jongen die naast chad zit. Ik weet niet goed wat te doen, tja ik kan moeilijk zeggen "ja hier is je popcorn" nee da's niet zo'n goed idee. Wanneer ik Chad hoor huilen schrik ik op:"Chad gaat het een beetje?" Ik neem chad op en verontschuldig me bij de jongen. Na 5 minutjes stopt Chad met huilen wanneer de film weer begint. Na een tijdje hoor ik Chad luid lachen en ik zie hem wijzen naar de jongen met het zwarte haaar, meteen weet ik weer waarom hij lacht, de popcorn ligt nog helemaal over hem verspreid. Ik verwissel even van plaats me Chad. "sorry ik was het helemaal vergeten toen Chad begon te huilen":zeg ik toch wat verlegen. De jongen lacht even naar me:"heeft niet" OMG hij lacht veel te schattig. Voorzichtig haal ik wat popcorn van hem af en doe hem terug in de kom. Wanneer hij weer helemaal...popcornvrij is zeg maar, bedankt hij me even. "euhm wil je nog popcorn?":vraag ik met puppy-oogjes. Beiden schieten we in de lach tot Chad ons serieus aankijkt. "ssssssssssst":doet hij terwijl hij zijn wijsvinger tegen zijn mondje legt.

Reageer (3)

  • MCRaddicted

    david heeft idd een veel te schattige lach <3.
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Miyu

    aww, zo schattig <3

    1 decennium geleden
  • aubarsenal

    aaahhh snel verder! snel verder!!!! XD panik <3333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen