De volgende ochtend werd ik wakker door timo die dichter tegen mee aankroop, meteen realiseerde ik me weer waar ik was en dat ik maar snel weer moest gaan. Het was voor ons beiden, ik en timo heel duidelijk dat het maar voor 1 nacht was en niet meer, een one-night-stand zoals mensen da noemen. Ik kleedde me aan en liep de trap af, ik liep naar de voordeur en net toen ik die wou openen hoorde ik een melodietje. Ok mensen jullie moeten weten dat ik heel nieuwsgierig ben dus ik liep ook meteen naar de plaats waar het geluid vandaan kwam. Ik bleef in de deur staan toen ik zag dat het popcornmonster, david dus was die op een piano speelde. Hij was zo geconcentreerd op de toetsen en de muziek dat hij me niet eens opmerkte. Zijn vingers dansten over de toetsen als spinnetjes. Hij speelde de laatste noten en ik begon spontaan in mijn handen te klappen. David keek geschrokken op en keek toen een beetje verlegen naar zijn piano. "dat was gewoon super":kan ik maar uitbrengen en ik zie een glimlach op zijn gezicht verschijnen.

Ja precies zo was het ik was het al een beetje vergeten. zegt david verlegen terwijl hij weer mijn verhaal verstoord. "david":zeg ik op ietwat verveelde toon. "hoeveel keer wil je me nog onderbreken, zo is het toch niet leuk dat ik hier iets probeer te vertellen" david:"sorry, maar je verteld ook alles vanuit jou standpunt, dan weten ze toch niet hoe ik me op zo'n moment voel, mssn kan ik ook eens vertellen hoe ik me voelde?" "ja super vertel maar heel het verhaal opnieuw, dat vinde ze vast plezant." zeg ik overdreven sarcastisch. "maar nee ik bedoel, ik vertel gewoon verder vanwaar jij gestopt bent":zeg david nu heel kinderachtig. "ok dan, ik ga ondertussen nog wat shoppen":geef ik uiteindelijk toe. david:"come back soon" "i always come back to you, dag schat":en ik loop naar buiten.

Reageer (3)

  • Miyu

    haha, leuk en orgineel geschreven

    snel de volgende ;D

    1 decennium geleden
  • MCRaddicted

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • aubarsenal

    david toch XD
    snel verder =D en ik wil dr nu ook wel ne keer in voorkome ze XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen