*david pov*
Even denk ik dat ik het begeef, het meisje van mijn dromen staat hier naakt voor me, een moment kan ik niet helder nadenken. Maar gelukkig komt dan mijn gezond verstand terug, ik loop naar het kapstokje waar onze badjassen aanhangen en neem de mijne, die ik vervolgens om natasha heen sla. Ze kijkt me een beetje verbaasd aan "het is nu niet het goede moment je bent dronken meisje". "maar ik ben niet dronken":houd ze vol terwijl ze zich moet vasthouden aan de wastafel om niet om te vallen. "nee echt niet":zeg ik terwijl ik haar oppak en naar mijn kamer draag. Ik leg haar op bed en geef haar nog een kus op haar wang. Net wanneer ik weg wil lopen roept ze mijn naam. "David" Ik draai me om en kijk haar aan. "misschien ben ik toch wel wat dronken" Er verschijnt een lach op mijn gezicht ik knik en trek daarna de deur achter me dicht. Even blijf ik met mijn rug tegen de deur aan leunen:"damn ze is zo schattig" Fuck zei ik dat luidop, snel kijk ik door de gang, gelukkig is er niemand. Ik ga me omkleden en kruip dan naast natasha in bed en ik val vrijwel onmiddellijk in slaap.

De volgende ochtend...
*natasha pov*
Ik wordt wakker met barstende koppijn, volgens mij heb ik weer iets te veel gedronken, ik denk na wat er nog allemaal gebeurt is en ik schrik wanneer ik me het deel in de badkamer herinner. Snel chek ik of ik wel echt een badjas aanheb en of david echt naast me ligt. Damn dit is schaamtelijk, waarom moet ik ook altijd zoveel drinken. Eerlijk gezegd was het beter geweest als ik me niets kon herinneren. Wat moet david nu wel niet van me denken, waarschijnlijk dat ik een megaslet ben ofzo. Ik kijk naast me naar david's lieve gezichtje en druk een kus op zijn wang. Daarna ga ik naar beneden waar timo aan de keukentafel zit. timo:"wow jij ziet er ook niet goed wakker uit en waarom heb je david's badjas aan?" ik vertel timo het hele verhaal, ik moest er gewoon met iemand over praten. timo luister gespannen en schiet dan keihard in de lach. "sssst niet iedereen moet het weten en als zeker ellie niet, die lacht me anders mijn hele leven uit" Timo dempt zijn geluidsniveau, maar giecheld verder. Dan gaat de deur opene en komt david binnen hij komt ook aan tafel zitten, maar zegt niets. Timo kan het niet laten en schiet weer in de lach. Alsof het telepathie ies zeggen ik en david tegelijkertijd:"TIMO!" en dan is het weer stil. Jep dit wordt nog een leuke dag...

Reageer (3)

  • TimeToChange

    DAVID(H)
    Timo :8
    Verder ajb! het is een goed verhaal

    Xx(A)

    1 decennium geleden
  • MCRaddicted

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • aubarsenal

    haha geweldig XD timo is toch zo'n irritant kind XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen