*natasha pov*
"david, laat me even los ik moet nog iets zeggen":glipt er zomaar over mijn lippen. Ik keek onderzoekend naar david's gezicht. David leek na te denken wat ik hem zou moeten vertellen en richte al zijn aandacht op mij. *ok hier gaan we* sprak ik mezelf moed in. "Ik vind je wel leuk, al vanaf die eerste keer in de cinema, je hebt iets speciaals en..." Verder kwam ik niet want david drukte zijn lippen al op de mijne. Een warm gevoel ontstond over heel mijn lichaam en david trok me zachtjes achteruit waardoor ik op hem kwam te liggen. Ik liet david zijn lippen even los en keek diep in zijn ogen. Voorzichtig ga ik weer dichter naar david's gezicht en stop net voor onze lippen elkaar raken. David opent zijn mond:"ik vind je ook wel leuk" En daarna voel ik zijn zachte lippen weer op de mijne. Er gaat echt niets boven dit gevoel en pas nu besef ik dat ik dit kan voelen wanneer ik maar wil.

Opeens Vliegt de kamerdeur open en komt ellie binnen gestormd: "heeeeeeeelp timo zit achter me aan met een spin": gilt ze terwijl ze bij mij en david op bed kruipt. We zien timo voorbij lopen en ellie kruipt weer af het bed. "oei srry dat ik julle gestoord heb, doe maar rustig verder" en zo snel als ze gekomen is verdwijnt ze weer. david:"waar waren we gebleven?" en hij wil me net weer kussen als we weer gegil op de gang horen. We schieten allebei in de lach en besluiten dan maar om naar beneden te gaan. Voor ellie nog een zenuwinzinking krijgt...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen