De volgende ochtend werd ik om 10 uur, ik keek op mijn mobiel en zag dat Cole en Dylan al onderweg waren. Ik zat te twijfelen, douche of bad, ik besloot mijn haar te wassen, papillotten in te draaien en in bad te gaan. Na een halfuurtje in bad gezeten te hebben was ik het wel zat, ik droogde me af en fohnde mijn haar. Toen mijn haar droog was maakte ik het weer een beetje nat en met de papillotte nog steeds in mijn haar deed ik snel een joggingbroek en shirt aan en begon ik op te ruimen. Om 12 uur was ik klaar met opruimen en schoonmaken en ging ik mijn make-up doen. Nadat mijn make-up zat fohnde ik nog een keer mijn haar voor de pappilotten eruit gingen. Net voordat ik met de eerste wilde beginnen ging mijn telefoon af, "Hey Haz" nam ik op, "Hey Lies" zei hij. Hij had me omgedoopt tot Lies, want het was korter, Feliz is ook echt zo'n lange naam... "We gaan zo naar de starbucks en daarna ergens lunchen, ga je mee?" vroeg hij, "moesten jullie niet repeteren?"vroeg ik verbaasd. "Ik en Lou hoefde ook niet, maar ga je mee?" vroeg hij, "ik smeek je ga mee" hoorde ik Louis op de achtergrond roepen. Ik lachte "oké ik ga mee" zei ik, "We komen je over een kwartiertje halen" zei Harry. "over een kwartier? Haz ik sta in de badkamer, ik moet me nog aankleden" zei ik verbaasd, "dan kleed je jezelf niet aan, mij hoor je niet klagen" zei hij flirterig. "flauw Haz... Ik haast me wel, Lou weet waar m'n huis woont" zei ik, "tot zo" zei Harry en ik hing op. Ik rende naar mijn inloopkast, koos een stijlvol sexy setje uit en deed het aan. Ik rende weer terug naar de badkamer en draaide de papillotte uit, deed een beestje mouse in mijn haar en pakte mijn tasje in.
Op het moment dat ik klaar was en beneden stond ging de deurbel, "Goedenmorgen Curly" lachte Lou en hij gooide mijn haar door de war. "goedemorgen jongens" lachte ik en ik haalde mijn hand door mijn haar, "komen jullie even binnen of gaan we meteen?" vroeg ik. "we komen wel even binnen, ik ben benieuwd naar je huis" zei Harry, "Nou kom binnen dan" lachte ik ze toe. "ik wist niet dat je krullen had" merkte Zayn op, "ze zijn ook niet van mezelf, ik heb slag" legde ik uit. "Is dit huis niet een beetje groot voor jou alleen?" vroeg Lou voorzichtig, "eigenlijk wel, maar ik vind deze wijk fijn en het is wel handig als er mensen blijven logeren. Eigenlijk ben ik amper thuis, of aan het touren of in de studio of iets. Meer als een eenkamer appartement heb ik eigenlijk niet nodig normaal gesproken, maar ik vond het een mooi huis" lachte ik. ik lachte wel maar erg leuk vond ik het niet, ik was bijna altijd alleen zodra ik in Londen was. Veel vrienden had ik niet, niet van mijn leeftijd, ik kon goed overweg met Ed Sheeran maar hij was ook erg druk bezig met alles. Voorderest is het moeilijk echte vrienden te vinden als je beroemd bent, de meeste mensen gaat het alleen om je geld of fame. Mijn beste vriendin was net voor mijn grote doorbraak naar Nederland verhuisd, we hadden nog wel contact maar we zagen elkaar bijna nooit.

Reageer (1)

  • Celin

    Lou weet waar m'n huis woont, zo geniaal xD I think I fell in love with both your story's (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen