Foto bij 017.2 Harry Styles

Ik vind deze foto serieus echt eng. Hij lijkt zoo erg op iemand die ik ken, maar ik weet niet meer wie die persoon nu is. Het komt me gewoon veel te bekend voor xD.

Ik ga weer werken, wat voor jullie dus weer een deeltje betekent (:.
Ik waarschuw wel ekkes voor de TIJDSPRONG (:. Want anders werd het stuk te langdradig en saai.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • xximkexx

    (H)

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Hoe durf je hier te stoppen! Net nu ze elkaar terug gaan zien!
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven (H)
    super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal (H)
    (flower)

    1 decennium geleden
  • Damare

    jeej:)

    1 decennium geleden
  • LoveBambi

    Omfg! Dit is zó geniaal!

    'Can someone wake up Zayn?' werd er door het vliegtuig geschreeuwd. Wie het was weet ik niet, maar die persoon mag dat mooi zelf doen. Ik leef liever nog een paar jaartjes.....
    'Do it yourself!' werd er dan ook terug geroepen, waarna er over 'sjjjjt' klonk.
    'Let Jess do it. He won't kill her!' stelde Anna lachend voor.


    Bwahahaha, geniaal! Ging helemaal stuk!

    Snel verdeeeerrr!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen