Bedankt voor alle reacties Loves<3

Hope you like!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Brilliam16

    oke ik raak in de war ;o
    pleaaase ga verder! haha :)
    xloveyaaaa<3

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    omg wa is er met haar verleden ;ooo
    xxxxx

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verder

    1 decennium geleden
  • quotelover

    Ik heb echt het gevoel dat ik een ontzettend gevoelige reactie moet schrijven bij dit hoofdstuk, laat dat nou nog even wat oefening nodig hebben... Is daar ook een cursus voor? Ik denk namelijk dat ik daar ook gewoon droge/ sarcastische opmerkingen doorheen gooi, slecht hè? Oh en je moet duurloop voorstellen als 12 (!) minuten lang rondjes rennen als een astmatisch nijlpaard, leuke bezigheid, don't you think? Haha bosloop, ook zo iets... Ik ga the hunger games zo kijken, waarschijnlijk, ik kan me toch niet concentreren op wiskunde *kijkt schijnheilig* Ben benieuwd! .whoepwhoep. Ik vind het echt geniaal dat jij dat al de hele dag in je hooft hebt, ook met Arnold erin of de Perry versie? Phineas and Ferb is gewoon uber hip! "phineas, wat doeeeh je?" Ik ben ook erg trots dat ik dat liedje kan zingen (god, wat bijzonder...) Ik denk dat als iemand mij perse wil vervoeren -om het zo maar te zeggen-, en ik dat niet wil, ik gewoon keihard weg ren, ik ben zo koppig als een ezel, wat komen er toch weer veel dieren hierin voor! Komt zeker omdat ik een stukje 'Freek op Safarie' gezien heb... Weetje hoeveel Obsessieve-dierenzoekers-progamma's er zijn? Te veel naar mijn zin, namelijk: freek op safari, de dodelijkste zestig, de dierendetectives en dan ben ik nog lang niet klaar! Hoe vaag zijn die programma's? Ik bedoel, wie vind het nou in godsnaam leuk om te zien dat een of andere te breed gebouwde vent op knuffel afstand bij een levensgevaarlijk schepsel gaat zitten ondertussen met een na gesynchroniseerde stem duizenden weetjes over het beest in kwestie opdreunt en dan bijna aangevallen wordt door dat "o zo schattige" diertje en dat dan een geweldige ervaring vindt, ik niet! Ja dat weet ik omdat mijn broertje dat kijkt en als ik niks te doen heb (lees niks wil doen) ga ik ook glazig naar de tv kijken en dan vang je zulke dingen op. *kijkt aslof ze zichzelf ontzettend zielig vindt* En, en, en, ik vind Zayn en schattige beschermende grote broer *knikt heftig met hoofd* dus daarom wil ik je heel lief vragen (wat, hoor ik dat goed? LIEF?!) om snel verder te schrijven zodat mijn inbox een beetje gevuld is en ik kan genieten van deze geweldige personages! (genoeg geslijmd? Oké *doet haar slijm-face-masker af*) adieu ma cherie!

    xx

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven (H)
    super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal (H)
    (flower)

    Ze moet gewoon eerlijk wezen en het aan de jongens vertellen hun zullen haar wel helpen (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen