004
'ohgod, en als ik nu thuis kom!? wat dan? ohnee...' ik was bijna weer geneigd om te gaan huilen, maar de blauw oogige jongen weerhield me ervan. hij keek me doordringend aan en zei: 'je hoeft niet naar huis, je kan bij mij blijven' verbaasd keek ik hem aan. 'maar^' verder kon ik mijn zin niet maken, want hij sloeg zijn had op mijn mond. 'ik duld geen tegenspraak, je gaat gewoon mee. ik kan je toch niet alleen laten! nee, en ik heb gezegd dat ik je ga helpen, belofte is belofte' zij hij. hier kon ik nooit tegen in gaan... 'okee... maar waar woon je?' 'oh, hier niet ver vandaan, ik logeer daar met nog 4 anderen'. 'vinden zij dat dan niet erg?' mijn serieuze opmerking liet de jongen lachen. 'neejoh! en bovendien, ashley komt zo vaak thuis met meisjes. dus als ik een keer kom, zullen ze het vast niet erg vinden'. hmmm, ashley het kwam me bekend voor, maar veel tijd om na te denken had ik niet, ik werd ophoog getrokken. 'zullen we maar richting het hotel gaan?''ja is goed' antwoordde ik.
opeens bedacht ik me dat ik zijn naam niet eens wist.
'hoe heet je eigenlijk?' 'ik heet Andy, Andy Sixx en jij?'
mijn mond viel open van verbazing. en meteen schoot hij in de lach.
'bedoel je van Black Veil Brides?' 'ja, dat klopt' zei hij voorzichtig.
ik merkte dat hij onzeker werd, en met niet durfde aan te kijken.
'ik zie aan je dat er wat is, vertel.'
hij keek me bang aan en zei twijfelend 'ik dacht dat je net zoals alle andere fans helemaal hysterisch werd en het meteen op twitter zou zetten'zei hij en werd meteen rood toen hij me in lachen zag uitbarsten.
'waarom zou ik dat doen? je mag dan misschien wel beroemd zijn, maar dan hoeft niet de hele wereld te weten dat je met mij bent? dat gaat ze geen flikker aan'. dankbaar keek hij me aan, en gaf me een knuffel en vriendschappelijke kus op mijn wang. 'dankje' zei hij. we liepen nog een tijdje in stilte door. 'we zijn hij toen we voor een inmens groot gebouw stonden. 'zozo, kon je niet groter krijgen?'zei ik, waarop hij begin te lachen. 'kom, dan gaan we naar de jongens'.
sorry voor dit saaie stukje, maar het moest ertussen om het verhaal te begeleiden...haha
Er zijn nog geen reacties.