Foto bij 005

andy deed de deur voor me open, en hing mijn doorweekte jas op. 'kom'.
we kwamen in de woonkamer, waar er vier jongens precies op een rijtje op de bank zaten. ze zaten met open mond ademloos toe te kijken hoe er iemand vermoord werd. ik grinnikte omdat het er zo grappig uitzag.
ze hoorde mijn gegrinnik, en draaide zich alle vier tegelijk om. en meteen begonnen ze 'oehhh, andy heeft een nieuwe chick aan de haak geslagen!' andy probeerde het te negeren, maar ik zag dat hij rood werd.
'ja, heel grappig. nu even serieus jongens. ze kan niet naar huis, dus ze blijft de komende tijd bij ons slapen.' 'oehh, dat word voor andy wilde nachten!' zei jinxx. en meteen lagen ze weer in een deuk om hun flauwe grap. ik voelde me er echter niet echt prettig bij. andy merkte het, en maakte nu duidelijk dat ze echt moesten stoppen. 'nee okee jongens, nu serieus. maar andy, waarom is ze hier? ik heb geen bezwaar ofzo' zei jake. andy keek me vragen aan en ik beantwoordde zijn vraag met een knikje. 'vertel jij maar'. andy vertelde het hele verhaal, terwijl de jongens luisterden. de uitdrukkingen op hun gezicht steeds pijnlijker. toen andy het verhaal nog een keer vertelde, kwam alles terug, en kon ik de tranen niet bedwingen. het viel ashley op dat ik het moeilijk kreeg. 'och meissie toch, kom eens hier'. zei hij, en hij trok me bij hem op schoot. ik dook in zijn t-shirt en begon te huilen. 'stil maar meissie, je mag hier zo lang blijven als je wilt. het komt goed, daar zorgen wij voor'. ik hoorde vanuit de kamer instemmend gemompel, en keek ze dankbaar aan. 'dankje' kwam er moeizaam uit mijn keel. na een tijdje zo in stilte gezeten te hebben, onderbrak andy die door te zeggen 'wie heeft er honger?'. meteen gingen er tien paar handen omhoog. lachend om hun blije gezicht bij het woord horend eten stelde ze voor om een pizza te halen. 'hou je van pizza?'vroeg christian. 'wie houd daar nou niet van' zei ik met een sarcastische glimalach. 'ik denk dat dit nog heel gezellig gaat worden met zn zessen'. zei ashley. 'denk ik ook!'zei iedereen in koor.

dit was de eerste keer in lange tijd dat ik me gelukkig voelde.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen