Foto bij Baby comes,i'm gonnabe an aunt!

Dais weer thQ voor Inspi-dinges.

daisy's point of view.
Hmm,kakashi zouden we niet eens moeten gaan?'kreun ik zacht.'Waarom zouden we ?'kreunde hij terug.'Omdat het laat is'mompel ik.Ineens stond er iemandt achter me en schoot kakashi in een lachbui.' OHMYGOD WAT DOEN JULLIE?'schreeuwt rin.'Ohgosh heb je dat geval weer'zeg ik per ongeluk hardop.'Pardon?'mekkert rin.'steek die pardon maar in je reet'mompel ik.Ze kijkt me kwaad aan en loopt weg met kapsones,wat niet goed lukt want ze flikker nog eens op de grond,bye-bye coole indruk.'Kom we gaan de andere zoeken jij viezerikje'zeg ik plagend tewijl ik hem omhoog trek.'Geen zin ,waarom gaan wij niet gewoon verder'mompelt hij op een ik-kom-seks-terkort-ookal-heb-ik-geen-seks manier.Ik loop met hem richting minato's huis waar we aankloppen en binne worden gelaten door kushina.'Ze zitten in de kamer'zegt ze lief.We lopen achter haar aan terwijl ze zich moeielijk naast minato op de grond neerzet.Ik kijk naar blair die op haar koffers zit en obito die sake proeft en ervan walgt.'Ik wilde medendelen dat kushina zwanger is en ze nog maar 6 maanden hoeft'zegt minato opeens.' Cuteeeeee,omg een babie wat word de naam ?Jonge of meisje?'gilt blair blij.We grinniken allemaal.'En ik wilde vragen of een van jullie peetouders willen worden?'maakt hij zijn zin af.'Wij'gilt blair terwijl ze haar en obito's hand in de lucht gooit.'Blair dat betekend,dat als er wat met ons is dat jij voor ons kind zorgt enzo hé 'antwoord minato droog.Blair knikt en omhelst minato.'Dat is dan geregeld'antwoord kushina liefjes.'Minato-san,ik ga weer bij obito wonen,probleempjes zijn opgelost'mompelt blair zachtjes.Minato knikt en we staan allemaal op.Als we eenmaal buiten zijn lopen we naar de uchiha's toe.'Obito wil jij ook ooit een kindje?'vraagt blair hem.'Euh ,eeh denk het'antwoord obito op een manier van ik weet niet wat ik moet zeggen.Kakashi grinnikt en blair zoent obito.'Kakashi jij pervert blijf van mijn kont af'mompel ik.'Maar je bent toch mijn meisje dan mag ik dat'mompelt hij zielig.'Kakashi je komt niks tekort dus hou op met zeuren en jij knijpt zo hard'mompel ik.Blair schiet in de lach en valt bijna op de grond van het lachen maar obito vangt haar sierlijk op en ze slaat haar armen om hem heen 'Sexierd'mompelt ze terwijl ze zoenen.Obito grinnikt en we gaan in zijn woonkamer zitten.'Kom je weer hier wonen blair?'vraagt ze lief.Blair knikt liefjes en de vrouw glimlacht.Kakashi trekt me bij hem op schoot en geeft me tedere kusjes in mijn nek.'Get a room'mompelt blair.Ik kijk haar stug aan en we schieten in de lach,alweer.

Reageer (1)

  • Caged

    Hm get a room klinkt nog niet zo verkeerd :x
    Ghehe
    en alweer graag gedaan me had weer inspi
    Oeeh Kushinaa xD tom boooy XD
    Zwanger van Minato
    BEELDEN ALAAAAARM XD
    Mrja
    Snel verder

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen