De vrienden keken bang om zich heen of ze Heleen ook konden vinden.
Marritt keek naar rechts en opeens zag ze een gek figuur naast haar staan.
Ze slaakte een gil en viel op de grond.
De andere hielpen haar om op te staan en Jimmy zei: Wat is er?
d...d....d...daar stond iemandzei Marritt naar de plek wijzend.
Ik zie niets! zegt Leon met een beetje trilling van angst in zijn stem. Marritt staat ondertussen weer overeind. Ze lopen verder wanneer Jimmy op een tegel stapt en die in de vloer gaat en er dan een kooi op de vrienden valt. Leon schud hopeloos aan de tralies. pff..Geen beweging ..hijg.. in te krijgen
Dan zien ze een vampier verschijnen.
Mooi jullie zitten eindelijk gevangen. waar zijn mijn manieren? ik zal me even voor stellen. ik heet Melany en dit is mijn man Dennis en mijn dochtertje Maaikezegt Melany wijzend op zichzelf en dan naar een schaduw. daar verschijnen opeens 4 ogen en er komen 2 vampieren uit de schaduw gelopen. Dennis grijnst gemeen. WAAR IS ONZE VRIENDIN! schreeuwt Jimmy (die stiekem verlieft is op Heleen. zij ook op Jimmy maar ze weten het niet van elkaar)Die is hierzegt Melany en draait om.
Heleen zit aan een paal vast gebonden en ze heeft 2 gaatjes in haar nek zitten.
Langzaam begint ze te veranderen in een vampier slaafje.
De anderen schrikken als het touw om Heleen's handen verscheurt en als ze opstaat en een gemene grijns heeft.
Dit word ook jullie lot zegt Dennis geheimzinnig.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen