natuurlijk hij moest nog een afspraak maken om af te spreken Dacht Lucas bij zichzelf. Hij kon niet wachten om haar te ontmoetten. Vrolijk liep hij naar huis.Toen hij thuis kwam zag hij zijn vader op de stoel zitten. "hey pap jij bent vroeg terug" Zei Lucas. "Hehe ja dat had ik toch gezegd dat ik maar 1 dag thuis zou zijn en dan weer weg ging" Antwoordde zijn vader terug. Lucas keerde zich om en ging naar boven. Over zijn, die is meestal druk met zaken reizen en is maar een paar dagen thuis en blijft maandenlang weg. Lucas gaat achter zijn computer zitten en kijkt of Yuki online is. helaas niet, Dan maar een berichtje op zijn profiel zetten. net toen hij dat wilde doen kwam Yuki online.

"Lucky92": Hey, wanneer gaan we afspreken?
"Yuki-chan91" Zaterdag om 2 uur bij de ingang van het park?
"Lucky92": klinkt goed :D
"Yuki-chan91": ik moet weer gaan sorry, ik zie je morgen dan hehe

Lucas kon haast niet wachten van blijdschap rende hij naar beneden en viel bijna van de trap. "Pap ik ga eten maken"Riep Lucas vrolijk.
hij draaide zich om en zag alleen een briefje.
Hij las het briefje, het was van zijn vader.

Lieve zoon
Ik zal nu op een zakenreis gaan over de hele wereld ik kan pas over een jaar terug komen.
hier heb je ook mijn pinpas en code. jij zult het meer nodig hebben dan ik. Pas goed op je zelf
Liefs je pa

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen