ayla

wie heeft dat nou?
een ontbijtje op bed van de liefste jongen ever!
hij was zo lief. waar zouden ashley en hij het over hebben.
ach, ik hoorde het zo wel.
toen kwam andy weer binnen. hij leek blij.
hij kwam naast me zitten.
'en? heeft het gesmaakt?'
'het was echt heeeeeeeerlijk'. zei ik met een overdreven kakkerig accent. hij lachte erom.
'de jongens gaan vandaag weg, we hebben een vrije dag. dus, als je je nou gaat aankleden, dan heb ik straks een verrassing voor je'.
snel sprong ik uit bed, pakte mijn kleding bij elkaar en ging voor het bed staan. 'zozo, nog nooit een meisje zo snel uit bed zien komen'.
'wel als het een verrassing van jou is'. zei ik zo schattig mogelijk.
het was zo leuk om andy in verlegenheid te brengen.
'euh, als je gebruik van de douche ofzo moet maken, dan is de badkamer rechts'. 'okee dankje'. zei ik. hij liep naar beneden. wat zou die verassing zijn?
ik was zo benieuwd.
snel sprong ik onder de douche, waste mijn haren. kleedde me aan, deed mijn haar en make-up. ik keek in de spiegel. ik had lange wimpers, een zwart rande om mijn ogen. het zorgde ervoor dat mijn blauw grijze ogen eruit sprongen. mijn lippen vol en rood. mijn haar viel mooi om mn gezicht. tevreden over mn mak-up liep ik naar beneden, waar ik andy aantrof op de bank. 'ik ben klaas'. riep ik vrolijk. hij draaide
zich om en zei'zozo, jij ziet er mooi uit'. zei hij met een knipoog.
'jij ook hoor!'.
'kom dan gaan we'.
'ja is goed'.
samen liepen we de deur uit.
'waar gaan we naartoe'.
'nou, nu je bij ons bent, en daar blijf je nog wel even denk ik en hoop ik, heb je natuurlijk ook je eigen spulletjes nodig. zoals kleding. en aangezien je die niet thuis kan halen, heb ik geld van de manager gehad en gaan we shoppen. tenminste... als je dat leuk vind'.
'JAA JAA! I LOVE IT!' 'en als jij wil, blijf ik nog wel wat langer...'voegde ik er aan toe.
'maar, dat is nog niet alles. we gaan vanavond ook nog wat doen'. maar dat weten de jongens niet, dus we gaan als zij slapen.'
'euhm.. is het geheim dan?'
'ja, nouja een soort van. maar jij mag het wel weten'
wat was hij toch lief. 'kom, we zijn er.'
en hij trekt me de eerste de beste winkel in die we zien.


we waren inmiddels thuis, en ik vond dat we veel te veel hadden.
'helemaal niet!'. had andy me gezegd.
we hadden 5 zwarte jurkjes. stuk voor stuk heel gaaf. met gaten enzo.
13 nieuwe t-shirts. 8 nieuwe broeken. 1 leren met gaten, en 2 leren zonder gaten. de rest skinny jeans. sommige weer met gaten.
en 5 leren jasjes. ( alles was zwart, mijn lievelingskleur. ook andy's lievelingskleur) en merkwaardig genoeg, een bikini... 'voor de zomer'had hij gezegd. en er veraderlijk bij gelachen.

toen we thuis waren gaf ik hem een kus op zn wang 'heeeeeel erg bedankt'.
'alsjeblieft zei hij, en gaf mij ook een kus.
we besloten chinees te bestellen.
'ik ga na het eten, een nieuw setje aandoen'zei ik.
'wel showen he!'
'haha, ja natuurlijk'.
na het eten ging ik naar boven.
ik trok de leren broek met gaten aan, mijn zwartje strapless topje aan, met mijn zwarte leren jasje. keek in de spiegel, en was tevreden met het resultaat.
toen liep ik naar beneden, waar andy op me aan het wachten was.
'at duurde la^ WOOOW dit ziet er echt heel erg mooi uit!'zei hij bewonderend
ik kreeg allemaal complimentjes, en begon te blozen.
'hoelaat komen d jongens thuis?'
'euh, om een uur of half 12,over 10 minuten dus'.

half 12

'yoo jongens, en meisje!' jake's stem.
'heey'zei ik.
de monden van alle jongens zakten tegelijk open.
'wat zie jij er... bloedmooi uit'. zei ashley.
'en toch is ze van mij' andy kwam achter me staan, en deed zijn armen om me heen. 'jajaja, dat weten we. maar even serieus je zou zo bij ons op het podium kunnen staan. t ziet er echt cool uit. ik denk alleen dat dan iedereen naar haar kjkt, en niet meer naar ons'.
ik keek hem met puppie oogjes aan, en trok een pruilip.
'ahw, zo was het niet bedoeld!'zei hij en gaf me een knuffel.
'haha, zo bedoelde ik het ook niet'.
'euh, jongens? ik ga slapen. ik ben fockod op moe. en dat komt door deze gozer hier'. zei jinxx en wees christian aan.
'wat deed ie dan?'WEET JE HOEVEEL HIJ KAN PRATEN?' riep jinxx verontwaardigd uit.
meteen begonnen we met zn allen te lachen. 'maar hey, ik ben ook doodop'. zei christian. 'wauw, hij word moe van zn eigen gelul'. zei andy. 'ik ga ook slapen'.
'ik ook'.
'okee slaap lekker iedereen'.

toen waren andy en ik met zn tweeen.
'ik had nog een verassing, kom doe je jas aan'.

Reageer (1)

  • DyingScreamo

    SNEL VERDER PLEASE *ish beggin for more*
    Ruby likez it(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen