Iedereen haar(/zijn(?)) moeder goed verwend vandaag? I hope so.
Vorige stukje was minder, I know! Hopelijk is deze beter?

Hope you like!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • quotelover

    What? Slechte stukjes? Waar? Dat wil ik zien! Zie je wel, er zijn er geen, ha, point for me! Talk to the hand! Die broek is zo geweldig, uber leuk! Weetje, ik vrees dat ik totaal geen inspiratie heb om een hersenloos stukje te schrijven, dus, ik moet je teleur stellen, een korte deze keer... Oh en het maakt helemaal niet uit dat je Harry (spaar)potter niet leuk vindt, vriendinnen van mij zeggen dat ik fan ben, wat niet waar is want ik kan alleen maar de tekst (en verhaallijn) uit mijn hoofd! Nou ongeveer dan, maar ik vind dat ik pas doorgedraaid ben als ik overal posters heb een HP dekbed enzovoort, en dat is niet het geval, dus lekker puh! (Wat heeft een litteken en is altijd verkouden? - Harry Snotter! hahahaha (ben momenteel van de flauwe grappen)) En is je haar er al af? *wiebelt met wenkbrauwen maar weet niet waarom* Ik bedenk me net dat ik weet hoe jij eruit ziet maar jij niet weet wie ik ben, *evil-laugh* ik ben in het voordeel, als ik ooit een psychopaat word, jou wil chanteren of iets in die richting. niet dat ik dat van plan ben, maar mijn misdaadserie obsessie en mijn vage brein spelen een beetje op... Ik ben zo moe! *zeurzeur*misschien toch maar een eerder dan half twaalf-twaaf uur naar bed gaan.... Maar ik heb een excuus! Ik was aan het uitzoeken of ik Little Mix goed/leuk vind, ben er alleen nog niet helemaal achter, dus, verder met mijn zoektocht! En huiswerk maken en naar de harmonie (ja, naar de harmonie, klinkt duf, maar het jeugdorkest is echt gezellig, altijd handig als je gratis naar de efteling mag) en optijd naar bed en plannen en waaaaah ik raak overspannen! *rent door de hele boven verdieping* (die trouwens bijna niks voorstelt, maar toch met 120 km/h leg je heel wat af...) Ik ben ook een beetje gestoord om eerst op Quizlet te gaan maar ja, dat ben ik! I am short and fat and proud of that! Laten we het op het laatste houden anders word ik dadelijk geplet door een protesterend iemand, en nee het is niet Arnold, deze keer... Die zin is trouwens van Winnie the Pooh! He's a legend! Hihi, ik hou van honing! Leuk om te weten, niet?

    Bisous (xx)

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    - ge et nee kei sgne bbroek ;D-
    super hfdstukje ;D xxxxxxx

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven (H)
    super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal (H)
    (flower)

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verder

    1 decennium geleden
  • numbnut

    Snel vrder plz!
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen