Foto bij He never experienced love, ever

ZOMG, OMG, OMG, OMG. Mag ik even melden dat we op 14(!) staan? Tof toch :)?
Hier nog een stukje, le special voor jullie :).

@Squidward, gheheh, je kunt Petertje niet dwingen als 'ie niet wilt he :').

@SoulHunting, bedankt voor je grote compliment!

@Someday, I totally see what ya did :Y)

@Noelle1D, helemaal waar!

@Istina, wauw, ik wist niet dat ik zo'n werking op mensen had :'). & Amora weet alles, daar kom je in dit stukje achter =D.

@Reliance, *ROGGEL* Sarcasme, wat is dat :')?

@Elisestyles, zo grappig dat je dat zegt(het komt namelijk in onderstaand stukje ook terug!) :'). Ik heb in de eerste 3 dagen dat het destijds uit was met mijn ex-vriendje 3 bakken B&J op en heb alleen maar disneyfilms gekeken :').

@Bluejay, en het ijs, de taarten, soezen en chocolademelk xD.

@Pebble, fijn om te horen :D!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Involved

    Haha ik heb nu echt het beeld voor me dat Peter een taart in z'n gezicht krijgt :)
    Het moet inderdaad echt goed komen want ze zijn voor elkaar gemaakt <3
    veder :D
    Xx<3

    1 decennium geleden
  • Moustaches

    gash, ik krijg spontaan honger van het onderwerp 'taart bakken'!
    maar het komt allemaal wel goed (': uiteindelijk...
    en als Amora zegt dat het ware liefde is, is het ook ware liefde :Y) so like I said: everything is gonna be alright (:
    en nu ga ik stoppen met deze reactie want ik ga eten zoeken^^
    snel verder<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen