Dit is het eind alweer, we hadden niet zoveel inspiratie hier meer voor, dus we hebben besloten om er een eind achter te maken.
-xxx- Discussion & MirandaHoran

Liam POV

~ 10 Maanden later.
Tevreden loop ik met Niall door het park. We komen langs het houten bankje. Niall ploft neer en klopt op zijn schoot, als teken dat ik op zijn schoot mag zitten. Ik plof voorzichtig op zijn warme schoot neer en kijk hem diep in zijn ogen aan. 'Ik hou van je Ni.' Ik druk een kus op zijn lippen. 'Ik h,' Niall kijkt naar ergens in de verte. Ik draai me verschrikt om. Zayn staat ineens voor ons. Woedend kijk ik hem aan. 'Sorry wat ik heb gedaan, Liam.' Knarsetandend kijk ik de getinte jongen aan. Ik voel dat Niall me een kneepje in mijn hand geeft. Ik kijk hem twijfelend aan. Hij knikt. Ik adem diep in. 'Het geeft niet Zayn.' 'Bedankt.' Hij loopt stoer weg. Ik zucht en voel dan een klamme hand mijn kin vastpakken. Niall beweegt mijn kin naar hem toe, zodat ik hem wel aan moet kijken. 'Goedzo, Liam.' Hij drukt een kus op mijn neus en dan sta ik op. Niall kijkt me vragend aan. Mijn handen worden trillerig. Ik grabbel met een hand in de zak van mijn jack en haal er een blauw doosje uit. Ik trek hem omhoog en maak het doosje open. Er zit een gevlochten armband in. De kraaltjes zijn nog net te zien. 'I L O V E Y O U' Staat erop. 'WILL YOU MARRY ME?' Staat er nog achter. Ik zie hoe Niall dolblij ja knikt. Ik buig me naar hem toe en dit keer spelen onze tongen een héél vurig liefdesspel.

Reageer (4)

  • xMissMarije

    Mooi verhaal

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven (H)
    super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal (H)
    (flower)

    1 decennium geleden
  • Robbers

    Wauw deze had ik totaal niet aanzien komen...

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    Kga het missen!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen