Foto bij Hoofdstuk 54

Bonjour!

Ik heb weer een kleine aankondiging (ja hier ben ik weer met mijn gezaag xp). Misschien hebben jullie ook allemaal vrijaf vanaf woensdag? In die periode zal ik niet thuis zijn. Ik ga namelijk op schooluitstap naar PARIJS! Jep jep jep, heb er enorm veel zin in (hier kijk ik al het hele schooljaar naar uit, alleen spijtig dat het net georganiseerd wordt in het verlengde weekend) Ik probeer morgen 5 hoofdstukjes te schrijven zodat jullie ééntje hebben voor elke dag dat ik er niet ben, of je kan alles natuurlijk in 1 ruk uitlezen, maar dan moet je wel geduld hebben tot ik zaterdag terug ben. Misschien schrijf ik zaterdag dan wel niet, ik neem aan dat ik best wel moe zal zijn van 3 dagen Parijs met mijn vrienden!

Dus morgen de laatste "live" post voor enkele dagen

xxx
(H)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • LittleStars

    Wil ik verder lezen staat er dat Quizlet problemen heeft met de database!
    WAAAARRROOOOMMM!!!!!???????
    :@

    1 decennium geleden
  • Shanine

    Gebeurde het.. Iets met de baby.... Me curious, let's read another chappy ;3.

    1 decennium geleden
  • lovelyone

    ooooh snel verder! <3

    en veel plezier in parijs!

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verder

    1 decennium geleden
  • Curlyy

    Past boem BABY!
    denk ik :).
    Dat mag wel want ik wil weten of het een jongen of een meisje is :)

    Trouwens echt heel veel plezier in Parijs!
    IK WIL OO-HOOK!!
    Mijn beste vriendin gaat ook en ik zit thuis te creperen en moet werken :(.
    Soooo unfair
    maar have fun :)
    En snel weer verder xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen