Foto bij Time to save them

Wooth, wat een reacties! Zo leuk :D.
Vergeten jullie het groene knopje niet (a)?

@Faery, hij verdiende het xD.

@Elly4ever, muahahah, ik zal het snel weer aan elkaar lijmen hoor xD.

@Squidward, ha, geweldig xD. Dat snappen ze nooit, he? Die jongens - ik word er soms weleens behoorlijk moe van!

@1Dforlife, Peter fucking Pan? Muahahah, geweldig weer xD.

@Soulhunting, die lezers hebben wel humor eh xD?

@Someday, woooooooth wat een lange reactie, wauw <3. Muaaa dit is nog niet zo'n ik-weet-niet-of-ze-in-het-volgende-stukje-nog-leven-stukje. Auch pijnlijk! Als troost dit stukje gheheh :Y). Joah, maar Anna likes revenge, dus dat komt goed ^^. Examens? No worries ^^! komt altijd goed, ik ben destijds ook geslaagd (bijna cum laude zelfs) so it be easy ^^!
IK VOEL ME GIGANTISCH VEREEEEEEERD!

@Noelle1D, wie weet :D!

@Zoneexploder, zolang het maar geniaal is, dan is het goed xD.

@Reliance, THANK YOU =D!

@Istina, yep, mijn taalneus heeft dat helemaal in de gaten :').

@Bluejay, juaaah, dat ziet ie ook wel. Ikzelf houdt Avan Jogia in gedachten (hotsomeheid!)

@ReneeHorannn, nou hierbij een nieuwe :D!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Faery

    Ik houd liever schildpadden.
    Mehh, go Anna!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen