Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 36

Vanuit Shelly

Ze liep in tussen naar het veld waar ze gemix aan het spelen waren. Ze zag Danny naar haar toe komen toen hij bij haar was knuffelde hij haar. Ze kon het gewoon niet geloven een jongen als Danny verliefd was op haar maar al Lilly het toch zegt die gaat echt niet liegen ze voel Danny gespierde armen om haar heen dat voel heerlijk aan. 'Alles weer goed met je' zegt Danny al hij haar intussen los laat. 'Ja hoor' ze voelt dat ze lichtelijk bloost hopelijk ziet hij het niet. 'Nou gelukkig' zegt Danny tegen haar terug. Daar kom Lucas aan onee hé haar hart bonst weer op en neer net zo als bij Danny misschien was ze op beide verliefd. 'Alles goed' hoor ze Lucas zeggen. 'Ja gaat wel weer gewoon ik kreeg het gewoon ff te veel daarnet' zegt ze. 'Oh zo maar nu gaat het gelukkig weer' zegt Lucas. Lucas was zo ontzettend lief en gevoelig dat was weer een echt voor deel van lucas dacht ze. 'Ja hoor echt het gaat al weer beter 'Zegt ze. Gelukkig daar was Lilly ze gaf haar een blik van zorg dat ik hier weg kan. Het werkten Lilly pakte haar hand en trok haar mee het veld op. Lilly was echt tof ze wist ook altijd haar blikken te lezen en te begrijpen. Ze ging al snel helemaal op in het spel. Toen de coutch op zijn Fluitje blies een uur later was het tijd voor de lunch. Snel liep ze naar de Eetzaal ze had super veel honger gekregen van al die gevoelens en het voetballen. Ze schepte Macaronie op haar bord en liep naar hun standaart tafel. Lilly Kwam ook aan lopen samen met Lucas en Danny ze gingen er bij zitten en begroeten haar allemaal vrolijk. Hoi zegt ze terug als ze net een hap macaronie heeft door geslikt.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen