Vorige keer:
Ik hoor hoe Tom verteld vanaf dat hij me de eerste keer zag en alles wat ertussen gebeurde.
Hij eindigt zijn verhaal met: ‘Ik voel gewoon dat ze de ware is.’ Door het raam kijk ik hem verbaasd aan.
‘Meen je dat nou?’ vraagt de vrouw. ‘Ik bedoel maar, jij bent voor onenightstands en zo’, zegt de vrouw.
‘Tuurlijk meen ik dat ma. Ik zie haar echt graag, ook al ken ik haar niet zo goed’, zegt hij.
‘Oh, mijn zoon is eindelik eens echt verliefd’, zegt ze, net zoals een echte moeder. Ik zie Bill lachen.
‘Eindelijk is mijn broer eens serieus verliefd’, zegt hij. Tom en Bill wisselen blikken uit en dan kijkt Bill uit het raam. Natuurlijk net het raam, waar ik sta.
Hij kijkt me even recht in mijn ogen aan en schreeuwt dan: ‘Daar! Ze staat door het raam te kijken!’ Tom kijkt verschrikt naar het raam en staat dan recht. Ik maak dat ik zo snel mogelijk weg ben.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Nikki4ever

    Geweldig gewoon!

    1 decennium geleden
  • TheRockChiks

    woewww
    vettte quizzz
    xxx

    1 decennium geleden
  • KarrxTomx

    je quizjes zijn awesome!


    xx <3

    1 decennium geleden
  • xPandaROCKx

    Noujaa zegg,!
    wil ik op volgende drukken.
    Staat er nog geen vervolgg =[
    egt snel doen hoor.
    ik hou van je Quizjess! <3333

    En ook van jouww !

    Doegg xx

    1 decennium geleden
  • xPandaROCKx

    Yeaaa! ^^
    super gwn weer..

    vind ze me niet stinken !
    haha. xD geweldige zin.
    Snell verder!! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen