Foto bij 'Goblins in revolt!'

'Kobolds in opstand!'

Harry en Georges liepen met geheven staf naar buiten.De weg is weg krioelde van de mensen en een grote kring stond rond de 'Goudgrijp' bank.'Wat is er?' vroeg Georges.'Ik weet het niet maar ik ga het wel uit zoeken!'zei Harry.Hij wrong zichzelf door de menigte.'Hey niet duwen iedereen wil kijken!'beet een heks hem toe.'Ik ben schouwer!'beet Harry terug.Hij kwam nu bij de bank.Er stonden allemaal Kobolden te zwaaien met boorden waarop stond:''Kobolden de baas!'en'Zonder ons geen goud'.De schouwers hadden dit allang zien aankomen maar nog niet nu.Een kobold met wild donker haar en een gezicht onder de littekens kwam naar voor.'Kobolden willen meer recht!'riep hij.De tovenaars spraken hem meteen tegen.Maar daar was de kobold op voor berijdt.'Het is jullie schuld dat alle kobolden uit Goudgrijp dood zijn!Jullie stuurde die jeweetwel gast op ons af!'riep hij.'Hey het was niet jeweetwel maar dat potter joch en zijn vrienden die de draak los lieten.!'De kobold zweeg even.'Daar zit wat in....Die Potter moet weg!'riepen de Kobolden.'Nee!'riep een andere kobold.'Zun hielpen ons ook niet he.'zei hij.'Kijk kijk al we hem daar niet hebben.'zei de kobold met de littekens.Harry zag dat de vinger van het mannetje naar hem wees.'ik kan er ook niets aan doen hoor!'riep Harry.'Jullie zijn niet geboren met een litteken op je hoofd!'riep Harry.'O nee,'zei de Kobold en hij wees op zijn gezicht.'wat denk je dat dit is.'Jullie zijn niet geboren zonder ouders of wel soms.'zei Harry.Iedereen werd even stil maar ze begonnen al snel weer te roepen naar elkaar.Plots trokken de kobolden dolken op en de tovenaars pakte hun tover stokken.Net toen de twee groepen elkaar te lijf wouwen gaan kwam er een grote lijn vuur tussen de twee groepen in.De lijn verdween en een stem klonk door heel de straat.'Genoeg!!!'zei de stem.De stem was niet afkomstig van de eerste de beste tovenaar,nee.De stem was van De minister van tover kunst....... Romeo Wolkenveld.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen