Foto bij The eyes of an fairy

Fijn dat jullie vannacht weer allemaal hebben kunnen slapen afgelopen nacht en dat jullie van opluchting moesten huilen :Y). Zeer attent :').

Hierbij een nieuw stuk :)!
Laat je een kudo & een reactie achter (a)?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Someday

    Aah Peter is echt een schatje! Zo zo zo lief, hihi. En Amora, ik blijf haar zo grappig vinden. Dat was wel een awkward momentje, hihi. Mehh ik heb vandaag me examen Nederlands helemaal verpest dus ik was bloedje chagrijnig, en dan boem een deeltje van jou in me inbox maakt het weer helemaal goed:Y) Ze zijn echt perfect samen, aah. Maar er zal vast wel weer iets gebeuren waardoor er iets fout gaat, ook al hoop ik dan niet tussen hun, want dan is het weer over, en dan mag niet want ze zijn leuk samen. Ook al ben ik best benieuwd hoe onze stoere Peter met 'liefdesverdriet' omgaat. Mehh ik vind jou verhaal zo leuk, en ik wou dat er meer verhalen op Q over Peter gingen want jij hebt me nu weer helemaal verslaafd gemaakt, en als ik ergens verslaafd aan ben vind ik het leuk omdat zoveel mogelijk te lezen/zien. Ik heb jou verhaaltje trouwens al drie keer overnieuw gelezen, omdat ik gewoon te veel vrije tijd heb. Misschien zo nog wel een keer, en dan hard hopen dat je zo nog een stukje activeert. Of twee, of drie, of honderd:Y)

    1 decennium geleden
  • Lavending

    @Noelle1D er komt een Peter POV aan, maar ik schrijf altijd pagina's van tevoren ;). Nog even geduld ;).

    1 decennium geleden
  • Faery

    HAHAHAHAHA, dat gesprek met Amora. Droog. En een beetje gênant? :3
    Yaay, ik houd echt van Peter en Anna samen.

    1 decennium geleden
  • Mouse

    Wiehieee lieff :D

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    Peter POV!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen