Foto bij The exames

Zero pov;
Ik loop met chanel en isira door de gangen heen en loop rustig naar boven.Irisa houdt zich een beetje schuil en is verlegen en chanel zit iedereen vies aan te kijken.'Chanelle kappe,hoeveel vijanden ben je nog van plan omte maken'zeg ik schaapachtig.Ze kijkt me dom aan en haalt haar schouders op ,zodra ze sasuke ziet rent ze op hem af en omhelst ze hem 'Sukkel-kun'zegt ze lachend.Sasuke duwt haar van zich af en knipoogt naar haar.Ik kijk naar sasuke en naruto die beide nogal jaloers kijken.'Eh .. hoi sasuke-kun'mompelt irisa blozend.'Hey'zegt sasuke emotiloos.'Oah Emo-Emotiloos hou daar eens mee op já'mompelt chanel terwijl ze hem poke't.Hij kijkt der kwaad aan.Ineens komen er 2 jongens en een meisje op hem afgelopen hij duwt chanel achter hem en kijk ze emotiloos aan.'Wat is jou naam ?'vraagt een jonge met lang haar hem.'wat is jou naam?'brult naruto hyper.'Neji'mompelt hij.'Volgensmij bedoel je sexi'zegt chanel hardop.Ze wordt rood en slaat der hand voor der mond.' EHEHE,grapje natuurlijk'mompelt ze ongeloofwaardig.Ik en irisa schieten in de lach en ik weet zeker dat ze door de grond wilt zakken.'Baka's shut up'gilt ze kwaad tegen ons.Neji enzijn team lopen weg en wij gaan naar kamer 301.Ineens zie ik 2 mannen ervoor staan die ons er niet in willen laten.'Dit is een genjutsu'mompelt sasuke kalm.De twee kijken ons stom aan en ineens zien we dat er 201 staat.We lopen naar boven en komen in een kamer.Ik zie dat ze andere teams er al zijn.Ineens begint naruto iets tegen de mensen in de zaal te gillen 'Ik ben Naruto uzumaki en ik ga jullie allemaal verslaan'gilt hij,we kijken hem dom aan en voordat ik het door heb begint chanel ook te gillen 'Ik ben Chanel Uchiha en ik eh ... Jullie zijn te lelijk om van mij te winnen'zegt ze bloedserieus.Ik sla haar tegen der kop en sasuke slaat zijn hand tegen zijn voorhoofd van schaamte.Na wat drama etc komt er een man binnen en lopen we een lokaal in ,waar we allemaal plaats nemen.Ik zit naast chanel en irisa zit naast sasuke en de rest zit verspreidt.als er een man binnekomt begint hij uit te leggen en even later zitten we alles in te vullen mij gaat het makkelijk af maar chanel heeft nog niks ingevult.Als we moeten stoppen zegt hij iets over de 10de vraag.Chanel wilt niet opgeven en er zijn nog maar een paar teams die bleven zitten.We kregen te horen dat dit een test was en dat we allemaal door mochten.we liepen de deuren uit.'Chanel kun je de volgende x gewoon je mond houden?'vragen ik en sasuke in koor.Ze kijkt ons kwaad aan en slaat der armen over elkaar heen.'Komop nichtje ,trek het niet zo aan .Je moet gewoon de naam uchiha niet ten schande maken'mompelt sasuke droog.Dat had hij dus niet moeten zeggen nu is ze helemaal beledigt.'Chanel stel je niet zo aan'zeg irisa ineens.We draaien ons alledrie om en kijken haar geschokt aan,'Wie ben jij en wat het je met die verlege irisa gedaan'mompel ik droog.'Die is op vakantie'mompelt irisa droog.Sasuke geeft haar een goede blik en ze grijnst naar hem chanel staart haar nog steeds in trance aan maar springt dan ineens op mijn rug.'Hoppa paardje'gilt ze.Ik grinnik en breng haar samen met irisa en sasuke naar haar huis.Ze legt haar hoofd op mijn schouder en ik voel haar warme adem in mijn nek,waar mijn rugharen van overeind gaan staan.Eig is ze best leuk en knap en lief,mij staat nu 2dingen te doen .Haar beschermen en irisa en zorgen dat chanel er niet achterkomt dat ik haar leuk vind.Eenmaal bij haar deur zet ik haar op de grond en knuffelt ze me ik moet blozen draai me om en loop voldaan weg.Als je omkijkt zie je dat irisa sasuke blozend een kusje geeft en dan wegrent naar jou,'Zal sakura leuk vinde'mompel je grijnzend.'Shut up zero,ik weet toevallig dat jij chanel leuk vind'mompelt ze gemeen.'Maar hoe?'mompel je.'Ik kan gedachten lezen dummmie'zegt ze onschuldig.Ik kijk haar schaapachtig aan en we lopen naar huis toe eten wat en gaan weer slapen.

Reageer (1)

  • Caged

    GHAAA XD MIJN KINDJES ZIJN SO KJOET XD
    En de jouwe zo komisch XD
    Gedachten lezen xD oh my zo hoort ze de pervy gedachten van der pa als ie naar mij kijkt XD
    Onder het eten XD
    Nja snel verder ^^

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen