Vorige keer:
Een half uurtje later kom ik aan in de straat waar ze vertrekken. Als ik voor de deur sta, twijfel ik. Uiteindelijk bel ik toch aan en zie ik dat Simone opendoet.
‘Bill zei al dat je afscheid kwam nemen’, zegt ze voor ik iets kon zeggen. ‘Kom binnen’, zegt ze met een lach. Ik volg haar naar binnen.
‘Heb ik ze niet wakker gemaakt wanneer ik belde?’ vraag ik haar.
‘Waarschijnlijk wel en dat kan helemaal geen kwaad, misschien zijn ze dan eens op tijd uit hun bed’, zegt ze. ‘Tom heeft daar het meest moeite mee. Hij heeft ook veel meer slaap nodig dan Bill’, zegt ze.
‘Is het niet moeilijk om de moeder te zijn van twee populaire sterren?’ vraag ik.
‘Niet echt. Ik vind het alleen lastig als ze zo lang weg zijn’, zegt ze.
‘Ah, Vera’, zegt Gordon, overdreven luid.
‘Vera? Is Vera daar?’ hoor ik Tom van boven roepen. Twee seconden later staat Tom voor mijn neus.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Nikki4ever

    Ze moet echt mee! Goed geschreven!

    1 decennium geleden
  • TheRockChiks

    woeww
    ze zijn echt goedd
    g zoo dooor meiss
    xxx

    1 decennium geleden
  • PaperCliip

    Verder !!
    <33

    1 decennium geleden
  • xPandaROCKx

    Omg,!
    Nu,, moet ie afscheid nemen, en dat is zooo Zieligg! =[
    Ik moest al bijna huilen!! !! echt waar,
    je moet super snel verder gaan,
    want het is gwn fantastischh! <33
    Ik hoop zooo, dat ze ooit met hem mee gaat,
    en lekker samen zijn ! =]
    En,,, Ik vind het nu echt kut dat ze afscheidd moeten nemen.
    Tom en Huilen? Zooo Cute! :$

    xxxx

    SNEL VERER HEAAA!!


    xx(H)

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen