Foto bij Shot 20

©Haricot

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Lordd

    Whahaha wat Libraatje zegt XD
    En omg, dit was weer zo grappig (': Dit verhaal is zò goed =D

    1 decennium geleden
  • Libraatje

    *ik werd wel 76543212345678 keer wakker* Ik wil wedden dat niemand dat getal heeft gelezen. Zelfs ik nam niet de moeite, deed gewoon copy-paste.

    Geweldig verhaal, you guys!

    1 decennium geleden
  • CalumThomas

    hahah snelverder

    dat van die kleine teen is echt herkenbaar ^^

    xx

    1 decennium geleden
  • ikheetanoniem

    omg bij mij is het wel erger dan op en neer springen
    ik scheld eerst met al het fruit dat-
    wacht laat het me schrijven

    op een zeer normale woensdag middag was Soraya vrolijk op en neer aan het springen op de muziek van one direction. Ze huppelde naar de kast en haalde daar een koekje uit, vervolgens liep ze naar de keuken om het koekje te besmeren met nutella.
    Na het verukkelijke koekje te hebben gegeten begon ze weer met dansen, tot de stoel had besloten om een eigen wil te krijgen en plotseling tegen haar teen aan te komen. Soraya begint als een spastisch vliegtuig heen en weer te springen en grijpt naar haar teen waardoor het overgaat in hinkelen.
    "AUW GOD ALLE BANANE EIKELS SERIEUS VERKRACHT EEN AARBEI OMYGOD MIJN TEEN IK GA DOOD."
    *half uur later*
    *wiebelt aan teen* "Het spijt me dat je dit allemaal moet meemaken, henk." Soraya heeft altijd de rare gewoonte om dingen een rare naam te geven. Ze stond op en nam nog een koekje om zichzelf te troosten.
    EINDE


    wauw ik vind dit zo'n mooie reactie, dik levensverhaal. Ik ben er trots op. Wauw.
    DUUUUUUUS, snel weer een stukje activeren

    1 decennium geleden
  • CatchyEyes

    AAHAHAAHA Omg waarom is dit zo grappig?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen