De vampieren en Heleen lopen de schaduw in en verdwijnen.
Hopelooszegt Marritt we zitten hier gevangen en straks worden we ook een vampier slaaf.Ze begint te snikken.Leon troost haar en fluistert iets in haar oor waardoor Marritt gelijk wat opvrolijktHet komt goed en zo niet onthoud dan dat ik verliefd op je ben en dat zou nooit veranderen wat er ook gebeurt ik ben ook verliefd op jou zegt Marritt zacht.Dan komt Melany en ziet Leon en Marritt dicht tegen elkaar aan zittenwat schattig zo jammer dat we dat gaan verbreken En ze pakt Leon uit de kooi. ONTHOUD DAT IK VAN JE BLIJF HOUDEN roept hij nog na. En ze verdwijnen in de schaduw waar na een paar seconden een schreeuw van Leon klinkt. Leon ik hou ook van jou Mompelt Marritt die samen met Jimmy bang naar de schaduw kijkt. |Ik wil niet ook ze eindigen Marrittzegt Jimmy ik ook niet antwoord Marritt Ik weet dat je verliefd bent op Heleen en ik wil haar ook niet kwijt Jimmy Jimmy kijkt geschrokken en verbaast naar Marritt. Hoe wist je dat? Dat zag ik in je ogen en Heleen is ook op jou Dan komt Melany weer en pakt Jimmy HEEEEEEEEEEeeeeeellllp...... en ze verdwijnen in de schaduw JIIMMYYYY!!!! roept Marritt en ze begint weer te snikken terwijl ze op haar rug op de grond gaat liggen.
Als ze haar ogen open doet ziet ze een gebroken tralies waar ze makkelijk doorheen past. Marritt klimt naar boven en ontsnapt net op tijd en verstopt zich. Daar komt Melany weer. WAT! hoe kan ze weg zijn!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen