Foto bij {013}

3 jaar geleden
Weer een half jaar was voorbij gegaan en alles kwam weer op zijn pootjes terecht, en het mooie was dat pap en ik geen ruzie meer hadden en soms kwamen er zelfs mensen van zijn werk thuis om zaken te bespreken alleen werd ik net ervoor naar mijn kamer gestuurd en mocht ik er dan natuurlijk niet uit totdat de gasten weer weg waren.

Vrolijk deed ik mijn ogen open en stapte uit bed, vandaag zou een van de mooiste dagen van mijn leven worden want vandaag zou ik elf worden, en liep neuriënd naar de badcel en nam een lange douch, Toen ik dacht dat ik schoon genoeg was na ongeveer een uur te douchen stapte ik er onder uit en pakte een schattig jurkje uit mijn kleding kast , deed er een paar passende schoentjes onder en checkte mezelf in de spiegel en liep mijn kamer uit, op naar m’n vader die me op zou wachten met cadeautjes.
Vreemd genoeg was zijn werkkamer leeg op een briefje na, wat vreemd was aangezien er altijd wel papieren op zijn bureau lagen, en pakte het briefje op en las de inhoud



Lieve Abigail,
Ik ben naar Diagon Alley voor zaken,
Ben waarschijnlijk pas laat thuis,
Groetjes: Je vader
P.s. ik hou van je,
Zorg dat je op tijd naar bed gaat,
Er komt morgen namelijk belangrijk bezoek,
En het zou erg onbeleefd zijn om dan de heletijd te gapen,
Dus ga voor half tien je bed in alsjeblieft.





Verdrietig legde ik het briefje weer neer op zijn bureau, hij zou de hele dag weg zijn…
Zou hij echt mijn verjaardag vergeten zijn?, met een diepe zucht liet ik mezelf zakken in de grote stoel voor de openhaard.
Blijkbaar was hij dat bezoek niet vergeten.
En voor dat ik het doorhad liep er een traan over mijn wang, verwoed veegde ik hem snel weg en liep door naar de keuken om zelf een ontbijtje te maken, en schrok ook vreselijk toen er ineens een huiself voor me tevoorschijn plopte, en Mary keek verontschuldigend naar de grond “Sorry” piepte ze toen ze mijn mengeling van emoties zag “Het is niet jou schuld dat papa mijn verjaardag vergeten is Marry” zuchtte ik en liep veder de keuken in.

Reageer (1)

  • TeamNosh

    Snel Verder

    XOXO(cool)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen