Foto bij 20.

Veel lees plezier!
X.

Iedereen was nog aan het ontbijten dus er was niemand. Ik ging richting de meisjes slaapzaal. Ik trok een strakke blauwe jeans aan met een zwart hemdje en een zwart met roze strepen adidas vest aan. Ik deed zwarte ballerina’s aan. Bracht een klein laagje make-up op en deed mijn haren in een perfecte staart. Toen was is beland bij de parfums. Ik had er wel honderd. ‘Rose?’ riep Draco van boven. ‘Kom maar! En pas op de 4e tree!’ niet veel later kwam Draco binnen. ‘Wow’ zei hij toen hij mijn parfumverzameling zag en grinnikte toen hij mij zag. ‘Wat is er?’ vroeg ik. ‘We zien er ongeveer het zelfde uit’ antwoorde hij. Toen ik naar hem keek zag ik wat hij bedoelde. Hij had een zwart t-shirt aan met een addidas vest, precies het zelfde alleen met blauwe strepen in plaats van roze, en een zwarte jeans en nikes. Ik grinnikte mee. Plotseling kreeg ik een idee. Ik zei tegen Draco dat hij hier moest blijven en ging naar de jongens slaapzaal en zocht de kamer waar Sam lag. Ik zocht de juiste Playboy parfum van hem er uit en nam hem mee naar mijn kamer. Ik gaf het flesje aan Draco terwijl ik mijn juiste Playboy parfum er uit zocht. We deden hem allebei op en gingen naar de Great Hall. Onderweg vertelde ik hem over de bloemetjesgordijn grap die ik met mijn beste vriendin, die naar Beauxbatons zou gaan, had uitgehaald bij iemand. Nu ik aan haar dacht moest ik nog een brief schrijven. Lachend en gierend kwamen we aan bij de Great Hall. Iedereen keek ons verbaasd aan. ‘Wat?’ zei ik arrogant en snel keken ze weer weg. Lachend liepen we naar de tafel van Slytherin. ‘Dus het is weer helemaal goed tussen jullie?’ vroeg Blaise toen we gingen zitten. ‘Ja’ zeiden we in koor. ‘Dat is ook te zien’ zei Sam. ‘Hoe bedoel je?’ vroeg ik. ‘Jullie stralen weer helemaal! Toen jullie nog ruzie hadden waren jullie zo down’ legde hij uit. Op dat moment kwam Pansy aan lopen, ze zag Draco zitten en riep hysterisch ‘Draakje!!’ ‘Ojee’ mompelde we in koor. Ze kwam er bij zitten en plakte zich gelijk aan hem vast en giechelde in zijn oor. Ik zag dat het hem pijn deed. ‘Pansy van Madame Pomfrey mogen er geen meisjes met bloempottenkapsels niet in Draco’s oor giechelen en aan hem vast plakken om duidelijk te maken dat ze smoor verliefd op hem zijn!’ riep ik net zo hysterisch als zij net deed. Ze keek gekwetst, haar ogen vulden zich met tranen en rende huilend weg. De hele zaal had mee geluisterd en gekeken en lachten uitbundig. ‘Dat was niet echt aardig van je’ zei Draco quasi-boos. Opnieuw hadden ze mee geluisterd en opnieuw waren ze in lachen uitgebarsten. Na ontbeten te hebben gingen we naar de leerlingen kamer om huiswerk te maken, maar dat had ik al af dus ging ik een tijdschrift lezen. ‘Mogen we het alstublieft overschrijven?’ smeekten ze. ‘Nee, anders leren jullie het nooit’ zei ik. Ze zuchtten alle 4 hoorbaar. ‘Ik wil shoppen!’ klaagde ik toen ik een leuk jurkje met bij passende schoenen zag. ‘Ik ook’ zeiden Sam en Sylvanna dromerig. ‘Ik weet het! Ik ga bank shoppen!’ ‘Ja leuk! Als je even wacht doe ik met je mee’ zei Sam die wist waarover ik het had. De anderen keken me aan alsof ik net had uitgelegd dat 1+1=2 was inplaats van 5.

Reageer (3)

  • Dreambelievr

    Ik snap de grap aan het einde niet... 1+1=2 toch??? *rekent het even na op haar super slimme rekenmachine*
    'Super slimme rekenmachine': biep biep... natuurlijk is het 2 jij idioot waarom vraag je dat nou?

    Dacht ik al.
    (Sorry, ik kon het gewoon niet laten.)(kudo)

    1 decennium geleden
  • Felonys

    wat is bank shoppen? gaan we om banken shoppen of shoppen ze net zolang door tot ze geen geld meer over hebben?

    1 decennium geleden
  • TouyaRima

    dude? bank shoppen ?? x]
    More ?? (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen