Foto bij Don't do it

dankje SkyFall voor de naam ^^

Ik sta op het dak van mijn appartementgebouw. De tranen rollen over mijn wangen en ik zie hoe ze naar beneden vallen. Iemand komt naar boven gerend. Onmiddellijk begint het refrein van savior in mijn hoofd te spelen. Don’t save me. don’t save me cause i don’t care. En het is waar. Ik wil niet gered worden. Ik haat m’n leven . Het is waardeloos. Mijn ouders begrijpen me niet en iedereen haat me. ik heb mezelf al gesneden omdat ik het niet meer aankon. Dit kan niet misgaan. Als ik spring en ik raak de grond, zal het fataal zijn. Mijn gedachten worden onderbroken door een bekende stem.’ Doe het niet’ zegt hij. Ik draai me om en kijk recht in de prachtige ogen van Jared Leto.’ Waarom niet?’ vraag ik. mijn stem is gebroken. Net als ik wil loslaten aan mijn leven grijpt zijn hand zijn arm en trekt me van de rand weg. Jared neemt me in zijn armen.’het komt wel goed’ zegt hij.’ Ik haal je hier weg’. We nemen de lift naar beneden. Ik ben zo verdoofd en uitgeput dat ik niet kan tegenwerken. Als we beneden aankomen en naar buiten stappen staat de journalisten ons op te wachten.’ Geen commentaar’ zegt Jared kort. We slenteren naar zijn auto. Hij opent de portier voor me en zet me erin. Hij klikt mijn riem vast. Jared zet zich achter het stuur en rijdt weg.’ Ga maar even slapen. Over een uur zijn we bij mijn huis’. Ik besluit te doen wat hij zegt en dommel in.
Ik open mijn ogen als de auto tot stilstand is gekomen. Jared neemt mijn benen vast en draagt me naar binnen. Zijn huis is echt gigantisch. Hij zet me neer in een zetel en haalt een glas water.’ Drink’ beveelt hij. Ik ben zo een wrak dat ik doe wat hij zegt. Nu merk ik pas hoeveel dorst ik heb. Ik drink zo gulzig dat het water langs mijn kin naar beneden stroomt. Nadat ik het op heb bedank ik Jared. Ondanks dat ik gedronken heb klinkt mijn stem nog altijd rauw.’ Kom maar hier’ zegt Jared. Alweer neemt hij mijn benen vast. Dit keer draagt hij me naar boven en legt me neer op het bed. Hij loopt even de kamer uit. Ik maak me zo klein als ik kan. Jared komt terug binnen met een pyjama. Ik kan niet bewegen dus Jared kleedt me uit en aan alsof ik een baby ben. Hij legt me onder de dekens. Ik begin te huilen. Waarom heeft hij me niet laten staan? Jared komt naast me zitten. Hij streelt door mijn haar. ’ sssssh….stil maar’ sust hij. Als ik een beetje kalm ben legt Jared zich naast me. ik kruip in zijn armen. Het kan me even niet schelen wat hij ervan denkt. Ik heb even iemand nodig die me vasthoudt. ik word helemaal rustig. Mijn ademhaling gaat weer normaal en ik tril niet meer. Alhoewel ik het koud heb vind ik het niet zo erg.Jared merkt het en neemt een extra deken.’ Straks bevries je nog’ zegt hij terwijl hij het over me heen legt. Hij laat zijn handen nog altijd door mijn haar gaan. Ik denk niet dat hij daarmee gestopt is voordat ik tegen zijn schouder in slaap val.


reactie?(flower)

Reageer (2)

  • ECHELONPOWER

    snel verder : D

    1 decennium geleden
  • SkyFall

    Graag gedaan ^-^ en snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen