Foto bij All those secrets _22_

*Sandra pov*
"Ik ben 100% zeker. God bestaat niet."zeg je
Brenda lacht "Overdrijf je niet een beetje?"
"Nee! Als hij bestond, had hij mijn gebeden gisteren gehoord om de leerkracht Gym te laten overrijden door een bus of twee!"
"Bid jij?"
"Alleen in noodgevallen."
"Stanley! Een beetje stilte graag!"roept de leerkracht. Je kruist boos je armen. Naast jullie groep zitten de jongens. Ze luisteren aandachtig naar hun leerkracht.
"Alle jongens zijn strevers in Gym"fluister je.
Brenda knikt. De leerkracht legt uit hoeveel minuten we moeten lopen.
"We beginnen met 4 minuten. Als ik fluit moet je 2 minuten stappen. Dan 6 minuten lopen, 3 minuten stappen, 8 minuten lopen, 4 minuten stappen. Dan weer 8 minuten lopen, maar 3 minuten stappen enzoverder."
"Marteling!"sis je tussen je tanden. Op het fluitsignaal begint iedereen te lopen. Brenda loopt sneller dan jij dus loop je helemaal alleen. Wat later beginnen de jongens. De helft steekt je al voorbij.
"Jaja, stoef maar."mompel je. Je staart naar de witte lijnen op de rode grond.
"Hey."
Je kijkt op en ziet Joe opeens naast je lopen. Je struikelt bijna. "Ha.. hallo"
"Sorry dat ik je liet schrikken."
"Eu is niet erg."
Hij glimlacht.
"Moeten jullie ook dat stom systeem doen?"vraag je "4 minuten lopen, 2 stappen."
"Nee.. Wij lopen 2 rondjes, stappen 1, 4 rondjes lopen, 2 stappen. enzoverder."
Je knikt en concentreer je op je ademhaling. Joe blijft ook stil. Hij lijkt in zijn gedachten verdiept. Hij lijkt niet zo'n dikke nek te hebben, zoals iedereen beweerd. Opeens hoor je geschreeuw van de tribunes. Je kijkt even om.
"oh nee."mompel je als je je zus ziet.
"GO SANDRA! JE kan het wel! Toon die losers dat je de beste bent!"schreeuwt ze. Je leerkracht gooit haar een zwarte blik.
"Ken je haar?"vraagt joe half-lachend.
"Dat is mijn zus."
Hij lacht. De leerkracht fluit. Waren de 4 minuten al voorbij? Je stopt verwonderd.
"Ik moet nog even doorlopen. Zie je misschien later."zegt Joe en glimlacht.
Je knikt en stapt traag verder. Hij sprint even en loopt weer trager wanneer hij bij een paar jongens is. Je zoekt je zus in de tribunes. Ze zit daar alleen en zwaait naar je. Je schudt je hoofd.

Reageer (2)

  • IOnlyLoveYou

    xD Anna maakt my zwart... (A)
    SNEL VERDER PLEAZZZ x3

    1 decennium geleden
  • Madrid

    verderverderverder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen