Foto bij All those secrets _23_

*Sandra pov*
Uitgeput strompel je naar de omkleedkamers. Anna loopt vrolijk naast je.
"Wat is er gebeurd, dat je zo blij bent?"vraag je.
"Gewoon je zien lopen, laat me lachen."
Je gooit haar een zwarte blik en ze schatert het uit.
"Wacht maar tot we thuis zijn." dreig je. "En had je geen les?"
"Nope. Vrij uur."
"ze geven je veel te veel vrije uren."
Ze haalt haar schouders op. Bij de turnzaal gaat ze weg. Je gaat naar de kleedkamers ernaast. Joe had niet meer metje gelopen omdat hij altijd te ver was. je zucht en ploft op een bank.
"SANDRA!"roept Brenda uit wanneer ze binnenkomt. "Je hebt het overleefd!" ze loopt naar je toe en knuffelt je dood.
"Man.. Heb je met mijn zus gepraat ofzo?!"
"Ah was zij die daar zat te schreeuwen?" Brenda laat je los.
Je rolt met je ogen en knikt.
"Spijtig dat ik ook moest lopen of ik was naast haar gaan zitten en had ik meegeschreeuwd."
"Gemeen!"roep je en gooit je schoenen naar haar.
"Iew! Stinkkaas!"
"Praat voor jezelf."
De andere meisjes kijken jullie lachend aan. Alleen Taylor, die kijkt je vies aan, zeker boos dat je met Joe hebt gelopen.

*Lies pov*
de bel gaat. Opgelucht gooi je alles in je zak en loop je de klas uit onder de boze blik van je leerkracht. Nog 1 minuut meer en ze hadden je kunnen begraven. De leerkracht verveelde je echt tot de dood.
"Lies!"
Je draait je om en ziet Kevin naar je lopen. Hij houdt een plastic doosje in zijn hand.
"Wat is dat?"
"Wel je weet dat we achtergrond muziek moeten hebben, sinds we een videoclip maken. Maar ik kan niet kiezen tussen al die liedjes die hier op de cd zitten. Kun jij ze beluisteren en beslissen welke we gebruiken? Alsjeblieft."
"Ok... Hoeveel liedjes zijn er?"
"15."
"15?! Kon je er niet meer elimineren?"
"Nee. Ik ben echt slecht in het kiezen van muziek."zegt Kevin
Je zucht "Ok.. " Je pakt de cd aan en propt hem in je zak.
"Thanks. Kan je ook dit weekend komen. Om te beginnen te filmen."
"Ok. Bij jou?"
"Jah.." Hij glimlacht "Ik moet nu gaan." Hij loopt naar zijn vrienden die wat verder staan. Je draait je om en ziet Chris grijnzend naar je kijken.
"Damn Christopher! Je zal me nooit met rust laten hé?!"
"Niet nu dat ik iets heb om je te irriteren."
Je rolt met je ogen. Jullie gaan naar jullie volgende klas.

Reageer (3)

  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Ik ben ook slecht in het kiezen van songs.
    Snél Verder _O_

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Haha, Poor Lies xD
    Fck, Kunj dat gelovn, je bent al uitgeput en je moet Taylor nog zo zien kijkn ><
    SNEL VERDER X3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen