Foto bij Am I a housemaid of what?

Vijftig abo's! Dat vraagt om een cadeautje :Y). Goed, bij deze dus.
Weet je wat ik leuk zou vinden? Als jullie zo, net na twaalven (middernacht) even een kudo cadeau doen (a). En een reactie, als het niet teveel is! Morgen - of vandaag? - krijgen jullie in de loop van de dag het allereerste Peter POV, de readse and i'm dying for you're reactions <3.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Spotgaai

    Weetje, dat zei nog tegen hem praat? Ik zou woedend weg zijn gelopen, hun bezorgd achterlatend :Y)
    Besides, ik wil echt heel graag het Peter stukje lezen =D

    1 decennium geleden
  • Mouse

    Ahw foei peter! Tis echt een blaag soms haha
    Arme anna! Ben benieuwd wat dr overkomt,
    meestal als ze er alleen vandoor gaat gebeurd er wat!!


    LATEN WE MET ZN ALLEN EVEN FLINK KUDOS GEVEN!!

    1 decennium geleden
  • Someday

    Oh als ik nu in jou verhaal kon zitten, had ik hem toch een portie volgescholden! Hoe durft die asshole! Wat denkt die wel niet?! Klootzak. Arme, arme Anna. Laat haar maar lekker vertroetelen door de lieve feetjes! Oh wat een klootzak. Ik snap niet waarom ze hem niet gewoon geklapt heeft, zo boem bats een knietje bij zijn edele delen:Y) Grrrr, oh als hij dit OOIT goed wilt kunnen maken zou die wel iets heel verdomd goeds moeten komen, of nee, veel verdomd goede dingen! En Tigerlily vind ik ook stom, die wilt Peter alleen maar voorzichzelf. Stoomme indiaan! Meh, en toch vind ik Peter zo leuk.. Ik ben in tweestrijd met mezelf, hihi. Maar volgende is Peter zijn pov, dus dan komen we wel te weten wat er allemaal in zijn mooie koppie omgaat, denk ik dan. Nu ga ik slapen, nighty night!

    1 decennium geleden
  • Faery

    Op dit moment vind ik Peter een mannelijke prostituee.
    Oké fail, nvm, dat sloeg nergens op. x]
    Ik vind het echt kut voor Anna. Bwweehh. Show them your girlpower!

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    Peter vuile klootzak dat je bent!
    Ik krijg nu echt zin om iemand op zijn bek te slaan.
    Maar ik ken niemand die peter heet. :S

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen