Vorige keer:
Dan voel ik mijn gsm in broek zak trillen. Ik haal hem eruit en zie een onbekend nummer op het schermpje staan.
'Hallo, met Amélie. Met wie heb ik de eer en het genoegen te mogen praten?' vraag ik.
'Met Bill', antwoordt hij, waarna hij even lacht.
'En? Alles goed?' vraag ik hem dan.
'Kan niet beter, en met jou?' vraagt hij.
'Ook goed, hè. Ook alles goed met je vriendin?' vraag ik dan.
'Ja hoor. Ze zit hier naast me. Het staat op luidspreker', zegt hij.
'Haai, uhm... vriendin van Bill', zeg ik.
'Eléonore', zegt ze lachend. 'Jah, dat is waar ook. Ik was het alweer vergeten', zeg ik dan. Ik vind het altijd fantastisch om nieuw mensen te ontmoeten en ermee te praten. We babbelen nog even en bespreken dan wanneer we elkaar nog eens zullen zien. Ik hang op, na een luide "bye" geroepen te hebben. Eléonore is echt een toffe. Bill weet echt wie hij eruit moet kiezen. Morgen zien we elkaar terug.

We're talking a little bit in my house.

Ongeduldig wacht ik op Bill en Eléonore. Plots gaat de bel. Ik schrik op en ren naar de deur. Ik zwaai de deur open en zie Bill en Eléonore glimlachend in de deuropening staan. Ik laat ze binnen.
'Hier, we hebben even wat meegebracht', zegt Bill. Ik glimlach vriendelijk.
'Dank je', zeg ik, wanneer Eléonore me de pralines geeft.
'Ga zitten. Wat willen jullie om te drinken?' vraag ik, zoals het hoort.
'Heb je koffie?' vraagt Bill. Ik knik. Ze gaan zitten en ik ren naar de keuken. Als je het al een keuken kunt noemen. Zeg eerder maar een heel klein mini keukentje. Even later keer ik terug en geef ze beleefd hun koffie.
'En? Nog veel gedaan?' vraag ik dan.
'Gaat wel', zegt Bill, nadat hij eens van zijn koffie genipt heeft.

Reacties?

Reageer (4)

  • Atlanta

    Snel verder bitteee!!!

    x

    1 decennium geleden
  • MysticRose

    Snel Verderr
    Deze serie is wel leuk^^
    <3 Loeka

    1 decennium geleden
  • ESCAPEJess

    snel verder hannahtje

    en ik snap het dat het heel lang gaaat duren door je exaams maar toch WEITER

    P.S liieebb ddiicchh (ik eb het k-k-k-k-oud)

    1 decennium geleden
  • Psychokitty

    En toen wou ik verder lezen en zag ik dat het de laatste quizlet was.
    FOEI FOEI FOEI!
    :]

    Ga maar weer verder ^^
    En snel een beetje (6)
    Whuauha, lol.
    Nee ik ben heel lief hoor (A)

    En oja, zou je me willen waarschuwen want ik vergeet altijd te kijken en ik check mijn e-mail dus nooit -.-'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen