Ik wou naar de deur wandelen maar hij trok me naast zich.
Ik probeerde me uit zijn greep te wurmen ook al wist ik maar al te goed dat hij veel sterker was dan ik. Uiteindelijk gaf ik het op en viel ik naast hem neer.
“Hoe laat is het?” ik wist niet precies om hoe laat ik deze morgen in de auto was gesprongen en roekeloos hier heen was gereden. Hij rechte zin rug en keek naar de klok aan de muur.
“3uur. Hoe was het feestje gisteren?” zuchte hij toen hij terug ging liggen.
Ik rilde over men hele lichaam toen ik terug dacht aan gisteren avond. Hij duwde me dichter tegen zijn te warme lichaam aan maar ik wou hem niet vertellen dat ik niet rilde van de kou.
“vertel me nog eens het verhaal van de Cullens” fluisterde ik tegen z’n buik.
“Was het feestje zo leuk… of ben je kwaad dat ik er niet was… je weet dat ik…”, ik onderbrak hem,”Ja,, dat weet ik… natuurlijk Jake… het is gewoon… ik vind het een leuk verhaal. “je weet dat ik dit je niet mag vertellen Charlotte.” Hij keek fronsend op me neer.
“Ja, weet ik… “ zuchte ik”het is niet erg”
“Kom je?” lachte ik en liep naar de deur.
“wacht,” grijnsde hij, “draai nog eens zo om dat zag er goed uit in die trui.”
Ik trok een gekwetst gezicht en liep toen glimlachend naar de woon kamer waar Billy op zijn vaste plaats in z’n rolstoel zat. Ik ging naast hem zitten in de zetel.
“Hoe gaat ie, Billy” glimlachte ik.
Hij grijnsde en antwoordde met zijn zware stem zoals ik ze gewoon was “het is goed je nog eens te zien Charlotte. Ik en Jake waren van plan om naar de Clearwaters te gaan. Wil je graag mee komen met ons?”
“Nee bedankt, ik moet maar is terug naar huis gaan en mijn zus gaan helpen.” Glimlachte ik
Ik stond op en liep nog even langs Jacob’s kamer om hem gedag te zeggen maar toen ik daar aankwam zat hij met gespannen blik te luisteren naar zen telefoon. Toen hij hem dicht klapte staarde hij met kwade ogen naar me. “De Cullens waren op het feestje? Wat is er precies gebeurt met jou en de Cullens?” hij fronste zijn hoofd terwijl hij sprak.
“Ze waren daar en…” ik zocht men woorden zorgvuldig “Ik ontmoete Jasper Hale… maar ik had geen idee dat hij bij hun hoorde. Toen ik zijn hand raakte was die ijskoud dus dacht ik…”
Mijn adem stokte toen ik naar zen borst keek die begon te trillen.
“Jij hoort dit soort dingen niet te weten. Edward is er achter gekomen wat je precies weet. De Cullens zijn woest.”
Ik kan er toch niet aan doen dat hij mijn hoofd doorzoekt. Waar beschuldig je me van Jacob dat ik je geheim verteld heb? Ik kan dit niet geloven…” Ik stormde het huis uit en rende terug naar mijn auto. Toen ik het portier wilde openen hield Jacob me tegen door de deur tegen te houden.
“Ik bedoelde het niet zo dat weet je.” fluisterde hij iets kalmer dan daar net.
“Had daar dan maar eerder aan gedacht” ik trok de deur open onder zijn hand en stapte in.
Ik opende het raam:”ga op woedetherapie, Jacob.”
Ik reed snel in achteruit zijn oprit af en duwde op de gas richting huis

Reageer (2)

  • Avengers

    hahaaha !
    er staat “Ik bedoelde het niet zo dat weet je.” fluisterde hij iets kaler dan daar net.
    xD

    1 decennium geleden
  • Elucidate

    ga op woedetherapie
    das iets da ik ook zou zeggenxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen