Foto bij 38. Niall James Horan

'Think I know where you belong, think I know it's with me.'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • 1Dandkevin

    Er staat liam die eleanor aan het bellen was maar dat klopt toch noet of heb ik wat gemist ? Super leuk evrhaal trouwens ik ga nu snel verder lezen (dance)

    1 decennium geleden
  • HORANSCHICK

    ik vind de idee van xBritta echt leuk! Nice story! (: x

    1 decennium geleden
  • LittleMixer

    Idee:

    Onverwachte wending, mhuhahah (:
    Amy blijkt een zus te hebben.
    Haar ouders bellen haar op, en ze vertellen haar dat ze een grote zus heeft. Amy is blij, dat ze iemand heeft waarmee ze kan praten, maar ook boos op haar ouders.
    Amy spreekt een keer af met haar zus, die in Engeland woont. Haar ouders hebben haar namelijk haar naam gegeven.
    Het klikt goed en ze spreken vaker af. Na een paar keer komen ze tot de ontdekking dat ze allebei hetzelfde probleem hebben; anorexia.
    Dit loopt fout af, want ze geven elkaar steeds tips hoe ze het kunnen verbergen enzo, maar uiteindelijk besluiten ze samen hulp te gaan zoeken.
    {Miss kan ze ook nog iets met Louis krijgen, aangezien ze op dezelfde dag jarig zijn en ze bijna even oud zijn? Of heeft Lou met Eleanor?}

    Verdere info:

    Volledige naam: Cheyenne Mary Rosefeld
    Bijnaam: Chey (spreek uit als Shey)
    Leeftijd: Ze is nu 22 jaar, haar geboortedatum is: 24/12/90
    Uiterlijk: klik
    Karakter: Ze is lief en spontaan. Ze zorgt goed voor haar familie, want die is haar heel dierbaar. Wel verbergt ze een probleem; anorexia. Ze is blij met haar vriendinnen, en ze ziet altijd het goede in mensen.
    Verleden & familie: Op haar 15e is ze erachter gekomen dat ze geadopteerd is. Dit was een schok vaar haar, maar ze houdt nog net zo veel van haar (adoptie)ouders. Ze heeft nooit moeite gedaan om haar echte familie te vinden, dit vindt ze niet nodig. Maar als haar zusje Amy haar belt, met het bericht dat ze haar zusje is, is ze toch wel nieuwsgierig.
    Haar (adoptie)ouders hebben haar verteld dat ze geadopteerd is, omdat haar ouders te jong waren toen ze op de wereld kwam.
    Haar (adoptie)moeder en (adoptie)vader zijn nog gelukkig getrouwd. Ook heeft ze een (adoptie)zusje, Linsey (Selena Gomez), van 16 jaar. Linsey is niet geadopteerd.
    Ze is op haar 4e verhuisd naar Engeland.
    Extra:Cheyenne speelt in het meisjesrugbyteam van Engeland, op hoog niveau dus.
    Ze is single.


    Misschien iets te dramatisch, maar wil je in ieder geval zeggen wat je ervan vindt?

    Xoxo

    1 decennium geleden
  • LittleMixer

    Vanmiddag komt er een idee, want ik zit nu op mijn mobiel...
    Maar een superleuk en lief stukje!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen