Foto bij 027.2 Charlie McFly

Heleuu Peeps!
Ik ben dit weekeind echt heel druk. Vandaag moet ik eerst werken, daarna het vriendje van een vriendin van de bus halen, dan door naar een feest en dan ben ik pas na half 3 's nachts thuis.... Nu denken jullie: ja en.. Wat heb ik eraan....
Komt ie:
De volgende dag moet ik op dat vriendje passen (oké hij is 14 maar die vriendin van mij moet werken en anders verveelt hij zich dood bij haar alleen thuis...)
Daarna gaan we samen naar MIB3 (Die film met Will Smith :)) en dus ben ik weer laat thuis...
het punt hieruit was:
Ik ga niet veel meer kunnen schrijven en zelfs niet kunnen activeren.
Van mijn deeltjesvoorraad zijn nu nog 2 stukken over waarvan een niet helemaal af. Voornamelijk mede mogelijk gemaakt door Bayly dus haar moet je dankbaar zijn.
Ik ga proberen om wat te kunnen schrijven en als er heel veel reacties komen ga ik het zeker doen, want dan verdienen jullie het.
Sorry dat er dus wat minder komt:$, maar ik ga het wel echt proberen;)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Romyy43

    HEEL goed geschreven !! (H)

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven (H)
    super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal (H)
    (flower)

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    SNEL VERDER(H)

    1 decennium geleden
  • Damare

    jeej weer een hoofdstukje van Veerle(nerd)
    ik ga zo op vakantie en heb daar waarschijnlijk geen internet dus voor mij boeit het niet wanneer er een stukje bij komt maar voor de anderen: SNEL VERDEER(nerd)xD

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Snel verder!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen