. Ik wilde me weg trekken maar dat liet hij niet toe… het vreemde was… ik wou niet dat hij ophield… stop ik duwde hem van me weg.
Hij haalde diep adem en bleef verdwaasd staan. Ik duwde hel weg van de deur en rende de trap af naar beneden. Bella zat buiten op de trap naar de bomen te staren. Ik had wel nog even voor Jasper terug bij zinnen ging komen dus ging ik naast haar zitten.
“hoe gaat het met hem?” fluisterde ze.
Ik hoefde niet te vragen over wie ze het had ik zag het in haar ogen dat ze aan Jacob dacht.
“Het gaat wel goed met hem denk ik. Hij mist je, hij praat vaak over je.”
Ze glimlachte:” Hij is een schat. Zorg goed voor hem Charlotte. Hij geeft enorm veel om je.”
Ik bloosde een beetje en wou recht staan en naar de auto wandelen maar ze zei nog iets.
“en hij is niet de enige” en ze keek op naar boven.
Ik volgde haar blik en zag Jasper uit het raam kijken naar me.
Ik glimlachte naar hem en stapte in de auto.
Ik reed de oprit af en ging richting huis.

Reageer (4)

  • Troian

    Idd Bella is sexy (in dit verhaal dan normaal vind ik Alice het leukst van Cullen meiden)

    1 decennium geleden
  • Elucidate

    omg snel verderrr!!!!xD
    love it!!!(H)

    1 decennium geleden
  • RobynQuote

    bella is cool ^.^

    xoxo
    Robyn

    1 decennium geleden
  • Platypus

    VERDER
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen