Ik had echt totaal geen inspi, dus het is een beetje..ja..net niet geworden..Sorryy

Hope you like!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Brilliam16

    hahahahahaha uhmm... er zit een stukje bij wat me ergens aan herinnert... xd leuk geschreven schat!
    xoxo

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verder

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    aaaaaw harry& zayn zijn zooo cute ;D
    xxxxx

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven (H)
    super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal (H)
    (flower)

    1 decennium geleden
  • quotelover

    Ooooh, Harry you filthy animal! Naughty boy! *bedenkt zich dat ze tegen Inge praat en niet tegen het verhaal* En ik had nog een punt, maar wat? That's the Question! Aha (eureka!), ik begin gevoelens van irritatie te ontwikkelen voor John! (ik ken ook iemand die zo heet, toevallig....) Grr.. ze moet een eigen leven hebben, freedom! yeah, hippie invloeden! (Make love not war! Peace! Yes we can! (oh dat was Obama, ook rechten voor de gekleurden!)) Fijn nu ben ik de draad kwijt.. zoekzoekzoekzoek, daar ben je! *knuffelt* Nou, in ieder geval, Johnnieboy moet ophoepelen! (kan hij hoelahoepen? of hoe dat ook heet) O god, waar gaat dit heen? Weetje eigenlijk is het redelijk bespottelijk dat mijn 'scheldwoorden' jesus of bovenstaande zijn, want ik ben alles behalve gelovig! Atheïst, dat heb ik namelijk met levensbeschouwing geleerd. Echt heel stom, over god zeuren tijdens de les, ik bedoel dat is toch iets voor in je eigen gezin? *moppert* nou drijf ik echt helemaal af! Ik heb tenminste Arnold die me op kan komen halen! (Walvissen kunnen zwemmen remember?) Oh, ik heb officieel geen hekel aan die dieren meer, ik hou gewoon teveel van mijn volslanke vriend! Waterfietsen is trouwens echt een goed idee, wij hebben dat ook ooit geprobeerd, maar echt vooruit kwamen we niet, en de tweede keer moesten we plotseling omdraaien omdat de tijd om was, typisch... Mijn moeder heeft de anti-sokjesbrigade opgericht, want ze is al de hele dag aan het zeuren dat ik mijn sokken uit moet doen vanwege de warmte en nu is ze mijn broertje aan het hypnotiseren, hmmm.... Ik kan er toch ook niks aan doen dat waar andere mensen hun kleren met plezier uit doen ik er gezellig nog een laag bij aan doe? Laat me gewoon! *gaat in de hoek zitten mokken* En ook dit heeft echt helemaal geen nut en is heeft een hoog houtocheensopmetlullen-gehalte dus daarom leefden ze nog lang en gelukkig!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen