Foto bij Talent 252.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • RealReneeXD

    Weetje als ik dat huisje zie moet ik denken aan een film... ik weet niet meer how hij heet maar volgens mij gaat het over 3 stelletjes die op vakantie gaan om hun relatie beter te laten verlopen en dan in zon huis komen. als ze daar zijn moeten ze vroeg op en uhm... owja er was ook een yoga leraar die enorm flirte met zn klanten hij hielp ze met strekken en daarbij leunde hij met zn onderlichaam op haar benen als je begrijpt wat ik ongeveer bedoel... tis nogak vaag omschreven dit hahahahaha kent iemand die film?

    9 jaar geleden
  • Semantiek

    omg wat een supercool huisjeee :$
    mean, je zaal maar op vakantie naar bora bora gaan. denk dat je er niet meer weg te slaan bent :X
    beau: zullen wij dan samen naaar bora bora gaan? lijkt me zoo leuk! denk wel duur, dus als jij betaald... haha nee hoor geintje

    1 decennium geleden
  • GwenNT

    Huisje? huis!!! maar zooo mooi!!!

    1 decennium geleden
  • Directioner5

    Ooh das keimooii!
    Ma die foto's, was da ni van die reis van 'de bachelor'?

    <33 x

    1 decennium geleden
  • Justforfun1D

    heey, beaudine
    ik ben helemaal dol op jouw story, je schrijft mooi enzo maar wou ik even weten zou jij mijn story (white more than one-one derection) ook wil lezen en eerlijk je mening er over geven! heel eerlijk! heel lief als je dat voor me doen wil.
    vraag 2: hoe spreek je je naam eigenlijk uit?
    en drie: leuk stukje dus snel verder alsjeblieft!!! ( ik zou ook nog wel eens naar bora bora willen!!!)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen