Foto bij Vuurnatie - 147

Bah, ik haat school! zo veel werk dat ik niet meer kan schrijven! :@ En intussen zijn ook al mn hoofdstukjes in word op, dus ik heb geen idee wanneer ik weer kan posten. Stomme taken, stomme examens!
En nu allemaal ik koor: 'Ik haat school!'

“Hoi Yue”, ik liep haar kamer, of beter gezegd cel, in.
“Hey Lizzie”, zei ze. “Euh, hoe is het met iedereen?”
“Yle heeft veel verdriet, dat snap je wel”, zei ik. “Katara heb ik enkel vanochtend even gezien, ze leek het moeilijk te hebben maar ze hield zich groot. Diana heb ik nog niet gezien en Thomatio houdt zich ook groot. Ik moest hem daarstraks al even redden, een aantal watermeesters hadden de soldaten uitgedaagd en hij probeerde hen te stoppen.”
“Hebben ze gevochten?”, vroeg Yue geschrokken.
“Helaas wel. Maar Thomatio is er met een waarschuwing vanaf gekomen. De anderen moeten een week de gevangenis in. En dat is een héél lichte straf naar vuurnatie-normen.”
“Lizzie… Ik zat te denken, ik zou hen graag nog iets geven, een soort van aandenken tot ik weer vrij ben. Ik heb zowat afscheidsbrieven geschreven, en ik hoopte…”
“Natuurlijk geef ik die, Yue”, beloofde ik.
“Bedankt”, zuchtte ze opgelucht. “Maar, euh… ik heb er ook een voor Sokka, voor als hij het ook te horen zou moeten krijgen…”
“Ik weet niet of iemand hem op de hoogte brengt, Yue, en ik kan niet beloven dat ik hem die brief zou kunnen geven, maar ik zal proberen.”
“Oké”, zuchtte ze. Ik legde de boeken op tafel en nam de brieven.
“Het spijt me, ik moet weer gaan, ik heb niet veel tijd.”
“Geeft niet. Tot morgen?”
“Tot morgen”, beloofde ik.

Reageer (5)

  • Eef95

    IK HAAT SCHOOL zo goed?

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Amy1995

    verder

    1 decennium geleden
  • Padme

    poor you
    snel door <3

    1 decennium geleden
  • Catmint

    zielige jij! Snel verder (<= Cliché )

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Ik haat school!
    Ja ik doe lekker mee, want ik heb het ook druk met school :c
    Snel verder! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen