Foto bij 14:A match just for fun!

14:Een wedstrijd gewoon voor de lol!

Sai
('Ik moet naar sakura.')sai sprong op en ging naar de plek waar sakura moest zijn.('Of nee!Ik moet Yamato gaan redden.')sai stopte en sprong van een boom terug op de grond.'ik weet het niet wat moet ik doen?Ik weet niet wie ik moet kiezen.'Sai ging zitten.'Laat ik het gemakkelijk voor je maken.Vecht tegen mij!'Sai keek,maar er was niemand.'Die stem!dat is.'sai slikte.'Jugo!!'

yamato

'Sakura's fluitje ik moet..'Yamato kon zijn zin niet afmaken.'o..dat hebben wij al opgelost.'yamato draaide zich om.'Orochimaru!'yamato pakte zijn kunai.'we gaan vechten.'Orochimaru vloog op Yamato af.yamato ontweek de aanval en deed een tegen aanval met blokken hout die door de lucht vlogen en raakte!Orochimaro kroop onder de gond een slang kwam naar boven en yamato vloog achterover.'wat is..?'orochimaru viel nu aan met kunaimessen.yamato ontweek ze en gooide er een terug die raakte in Orochimaru's schouder.'goed...maar niet goed genoeg.'yamato hoorde iets.Een pijn scheut ging door zijn rug.'een kunai..maar,'yamato draaide zich om.'sorry dat ik mij niet had vermeld.'zei kabuto.'wacht eens even,Kabuto-Otubak dat we dat niet door hadden.'zei Yamato geschokt.'haha ja.vond je mijn brief mooi,'yamato gooide een kunai.maar miste.'haha dit si zo lollig.'zei Orochimaru.en hij viel weer aan als een slang.Plots verscheen Jugo.'we moeten stoppen de jonge haaft mij verslagen.'zei hij.'kabuto genees jugo ik moet nog één ding doen.'kabuto en Jugo verdwenen.'Wat ik begrijp niet...wat..deden jullie hier,'zei Yamato.'wel als ik eerlijk mag zijn was deze strijd gewoon voor de lol.'zei Orochimaru.'wat?'Orochimaru sprong in een boom.'sorry voor de ongemakkelijk heden.'en ook hij verdween.('Ik moet naar de kinderen.')

Team 7

'Zijn jullie oké?'vroeg Yamato.'Ja.'zeiden de kinderen in koor.'We moeten verder.'zei Yamato.'We moeten serieus voord maken.'de kinderen knikte.'We zullen stoppen.'zei yamato.'NEE!'riep Sakura.'We gaan verder ik wil Naruto zoeken,dat moet!'zei ze.Yamato zweeg.'Ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik ben weg.'zei ze en liep door.'We halen haar in.'zei Sai en ook hij vertrok.('Kinderen ze doen altijd ...zo.')dacht Yamato.Al snel waren ze het bos voorbij en een paar kleine dorpjes.Daar bleven ze overnachten.Na een dag te hebben uitgerust gingen ze verder.Tot Sakura ziek werd ze konden niet meer verder en moesten zeker een week wachten tot Sakura weer zou kunnen opstaan.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen