Foto bij Seventy-nine.

Het spijt me echt dat het zo lang duurt, maar ik heb het gewoon heel druk met school, mijn werk en mijn vrije tijd die ik eigenlijk niet meer heb xd. Maar goed, JOEHOEEE, weer een stukje!

Harry's pov.

Nadat we met z’n allen een film hebben gekeken gaan Niall en ik op bed. Ik leg hem onder de dekens en stap daarna zelf naast hem in bed. Daar sla ik mijn arm om hem heen en streel zachtjes zijn arm. “Hazz?” zijn stem is helder. “Yeah?” ik trek hem dichter tegen me aan. “I’m afraid.” fluistert hij zacht. Ik streel met mijn hand door zijn haar. “Why?” vraag ik. Hij zwijgt. Langzaam beginnen zijn schouders lichtjes te schokken. Ik trek hem nog dichter tegen me aan. “Shh...” sus ik hem. Een traan loopt over zijn wang. Ik veeg hem weg met mijn duim. “Don’t be scared, I ain’t going nowhere.” zing ik zachtjes. Een zwakke glimlach verschijnt op zijn gezicht. Hij sluit zijn ogen en nestelt zich dicht tegen me aan. “I love you.” murmelt hij zachtjes. Ik druk een vlinderkusje op zijn neus. “I love you too Nialler. And I’ll keep loving you, no matter what. You mean everything to me, and I’ll never let you go.” fluister ik terug. Zijn snikken worden luider. “Thanks…” zegt hij zacht. “I’m just so afraid. Of losing you. And maybe I’ll never be able to walk again. What do we have to do if that happends? How do I have to perform? And travel? I don’t want to sit in a wheelchair all day!” dikke, zoute tranen verlaten zijn ooghoeken. Hij is gebroken. En dat breekt mij. Ik onderdruk mijn tranen. Om nu ook te gaan huilen zou het alleen maar erger maken. Ik moet sterk zijn voor ons allebei. Ik druk mijn lippen op die van hem. “It’ll be okay Niall, I promise. Together we’ll make it. Together we can do this.” fluister ik in zijn oor. Hij trekt me tegen zich aan en drukt zijn lippen weer op die van mij. “Never let me go...” zegt hij zacht. “Never.” fluister ik terug.

Reageer (9)

  • SCORPlO

    poor nialler <33

    1 decennium geleden
  • Dinja3012

    (H)

    1 decennium geleden
  • Necessity

    ahwwww hazza is lief (H)
    en ik wil ook een schattig knop (: ik weet zeker dat je dan heel hoog zou eindigen (:
    xx

    1 decennium geleden
  • ManagerToBe

    Ooooh (H)

    Snel verder (lol)

    1 decennium geleden
  • Big1DLover

    Harry is zo lief voor Niall !! <3<3
    En Niall is echt cute!! :D
    Snel verder!!
    -xXx-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen