Foto bij ``36``

‘hoe moeten we het eigenlijk vernietigen?’ vraag ik. Het was al de hele tijd stil geweest. Dean kijkt me vluchtig aan. ‘vernietigen? Ik dacht dat je misschien weer zo iets als net gaat doen’
‘het is geen verloren ziel, deze is moordlustig. Wat moet ik doen?’ Dean bijt even op zijn lip en stopt. Ik kijk naar het gebouw dat ik eerst als een pakhuis had aangezien. We blijven er naar kijken. ‘Hoe zeker ben je er van?’ even denk ik na. Niet al te zeker, maar ik weet niet waar hij anders kan zitten. ‘waar moet hij anders zitten?’ antwoord ik. Ik stap uit en voel hoe beiden schouders stijf aanvoelen. Ik haat dat gevoel. Dean loopt naar de achterkant van de auto en doet de kofferbak open. Hij klikt nog iets omhoog en dan zie ik allerlei wapens liggen. Hij gooit een zaklamp naar me toe en zoekt een wapen uit. ‘wacht, krijg ik niets?’ hij wilde de kofferbak weer dicht doen. ‘kan je schieten dan?’ even lach ik sarcastisch. Ik vis een van de wapens uit de kofferbak. Snel doorzoek in mijn eigen tas. Daar pak ik een stel handboeien uit en nog een stel messen. ‘waarom handboeien?’ vraagt Dean als hij ze ziet hangen. ‘dat zie je zo wel’ mompel ik, ik had een vermoeden, dat we niet alleen de clown zouden zien maar ook iemand anders. Voordat we naar binnen gaan haal ik de ketting van mijn moeder onder mijn shirt vandaan. Ik weet niet of het nut had, maar liever save than sorry.

Reageer (1)

  • Paddo

    o.o Dean is de lul!!! xD suprise buttrape voor Dean!!! xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen