Foto bij Shot 27

Reliance: Ik ga denk ik iets rustiger aan doen met de hoofdstukken, voor mijn gevoel gaat het veel te snel, sorry guys D: Funky hat song
ps. like the long chapter? ^^
©Haricot/Reliance

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Jamezzz

    Cool hoofdstuk :D VOoral dat stukje van de WOWP :D

    1 decennium geleden
  • CalumThomas

    snelverder!
    dat liedje is echt cool (H)

    xxx

    1 decennium geleden
  • ikheetanoniem

    OKE. dus ik ga eerst plaatsten want ik heb net het intro gelezen en ten eerste:
    LANGZAMER OM F G NOOOOOOOOOOOOOO. en dat funky hat geval zit nu in me hoofd dankjewel...
    oke lets read.
    Dat moment dat one direction nog meer jongens dan jou kan krijgen. *zucht* IK VOEL ME ALLEEN *pakt knuffel* dus... IK VIND DIT ECHT SCHATTIG DGSDGHSDFHZDBHDFHNCV.. jaa dat is mijn reactie als ik iets leuk vind. Ga ik altijd met een hoog stemmetje brabbelen..
    juist ja....
    WEETJE. nee denk het niet. MAAR GOED KEN JIJ JCCAYLEN ? I MEAN O M F G he is so cute. nou ik zou wel even wat citeren *ja ik heb weer nederlands gehad vandaag*
    Jc pakt zijn iphone 4s en spreek daar wat in.
    "Siri what is the meaning of life."
    telefoon: "I find it odd that you would ask this of an inanimate object."
    jc: " ........ ok?....... You're a slut"
    telefoon: "Ask nice now!........."
    Jc:"You're a nice slut?"
    OKE LOL dat vond ik best grappig........
    Ja, even dat je het weet, als jou hoofdstukjes langzamer komen worden mijn reacties langer want ja dan heb je ondertussen nog wat te lezen. WOOHOOO. Het dwaalt waarschijnlijk weer af van het verhaal maar het wordt lekker random. DAMN ik zit vol echt vol.... ik heb gewoon gegeten als nialler vandaag. EN DAT GA IK NU VERTELLEN.
    Wat soraya vanochtend allemaal gegeten heeft:
    - nutella met boterham (want er zat meer nutella op dan boterham maargoed)
    - Pakje dextro
    - 2 Kaasbroodjes
    - Pak vifit
    - Pizza
    - Ijsbak ben & Jerry's
    - Reep Chocola
    - Pepermintjes

    dus momenteel ben ik zwanger van een voedselmonster WOOHOO. En wie dit nogsteeds aan het lezen is: je mag je aanmelden als vader want ik moet nog iemand vinden. If niall would ever read this. You are the main reason i eat so much. I blame you.
    ZO volgens mij is mijn reactie weer best wel lang. Ik ga er een eind aan maken. DE REACTIE DONT WORRY IK EET NIET ZOVEEL DAT IK ONTPLOF.... ookal is de verleiding groot om nog een dextro te pakken.... NEE IK MOET VOLHOUDEN.
    en nederland moet winnen vanavond of ze krijgen met mij te maken MOEHAHAHA
    dus. ja. eeeeeeh. DOEI?

    1 decennium geleden
  • teamLarry

    Haha, een geest. Dat lijkt me echt grappig om een keertje te zien :3

    1 decennium geleden
  • Hoseok

    Een geest? Neh, eerder mijn 10-jarige kwaadaardige neefje die ze komt aanvallen met zijn lego autootjes en zijn hooivork. Nee echt, hij rende me eens achterna met een hooivork en gooide lego autootjes naar mn zus dr kop. Het zou me niks verbazen als hij dan ook mensen stalkt hehehehe.


    Snel verder?(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen