Foto bij 66. | Kissing ^^

Omdat ik inspiratie had ofzo :P

’Ik draai!’ ’Is goed Georg, jij mag draaien.’ Georg steekt zijn tong uit en pakt het spel uit de kast. Georg legt alles klaar en gaat met het draaibordje op de bank zitten. De rest verzameld zich om het kleed. ’Denk je dat dit past?’ ’Wat maakt het uit, rechterhand op geel.’ Iedereen doet wat Georg zegt, ook voor het eerst. ’Het passtt nietttt!’ Elle, Bill, Tom en Ik zitten nog met z’n vieren te strijden om de 1e plek. Met z’n vieren liggen we met elkaar in de knoop en de andere lachen ons uit, fijne vrienden he. ’linkervoet op blauw.’ Met z’n allen proberen we onze linkervoet, die eerst op groen stond, naar blauw te verschuiven. Bill, de idioot, tackelt mij, waardoor ik Elle mee neem en zij Tom. Ik val met mijn rug op de grond en Tom valt boven op mij, met zijn lippen op mijn lippen. In een reflex sluit ik mijn ogen en zoen terug. Ik vergeet wat er om me heen gebeurt en kan alleen nog maar denken aan die zachte lippen op de mijne. Tom gaat met zijn tong over mijn lippen. Ik wil net mijn mond open doen als ik word wakker geschud door Elle en Bill die proberen op te staan. Ik haal snel mijn lippen van die van Tom af en probeer ook op te staan. Als ik eindelijk sta durf ik Tom niet meer aan te kijken. ’Nog een keer!’ Gustav, Bill, Elle en Say staan al weer klaar. ’Ik ga nu draaien, Georg. Nu mag jij mee doen’ Georg zucht luidt en geeft dan de draaischijf aan mij. Tom doet, na veel gezeur van Bill, ook nog een potje mee. ’Oke, genoeg gezeurd, linkerhand op rood!’ Na een tijdje zijn alleen Elle en Say nog over. ’Rechtervoet op geel. ’Denk je dat dit comfortabel is ofzo?’ Say die heel oncomfortabel staat probeert haar rechtervoet op rood te zetten maar valt om, met Elle boven op haar. Na nog een paar keer Twister te hebben gespeeld gaat iedereen naar huis. ’Bedankt dat jullie er waren!’ Ik geef iedereen een knuffel en een kus, behalve Tom. Bij Tom sta ik wat ongemakkelijk naar mijn schoenen te kijken en geef hem dan uiteindelijk een knuffel en een heel klein kusje op zijn wang. De rest is al naar buiten. Ik zie dat Tom ergens over in zit. Ik wil hem wat vragen maar daar krijg ik de kans niet voor. Tom heeft zijn lippen op de mijne gedrukt. Ik sluit mijn ogen en ga helemaal op in de zoen.

Reageer (7)

  • XmiekjeX

    How Cute!! <3
    Moet ik toch maar Twister gaan kopen hé (A)

    Kusje!! (H)

    1 decennium geleden
  • Villanelle

    Owww,, dat werd eens tijd!!
    Snel veder!
    Xx.

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaah! eindelijk :D

    zo schattig :D

    snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    YEAJ! EINDELIJK! =D
    Snelverder? (A)

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Wauw,hoe geweldig.^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen