Foto bij chapter 2: Does he love me too?

mss 1 keertje de abo of kudoknop? n.n een reactie mag ook hoor :)

Eenmaal aangekomen op het kasteel werden ze door een streng uitziende vrouw naar een klein lokaaltje geleid. "Je haar zit in de war," zei een meisje met redelijk grote voortanden en een grote bos krullend haar. "Oh," zei Harry een beetje overdonderd. "Ik ben Hermelien Griffel," zei het meisje. "Ik ben Harry Potter en dit hier is Ron Wemel." stelde Harry zichzelf en Ron voor. Ron zag ondertussen al een beetje groen van de schrik. Opeens kwam Draco Malfidus op hun aflopen. De vlinders in Harry zijn buik sloegen weer op hol. Djeezes, dacht hij, ik kan toch niet verliefd zijn op Draco hé? "Ha Potter," zei Draco. "Je moet uitkijken met wie je vrienden word weet je. Neem nu bijvoorbeeld die Wemel daar, hij troggelt je al je geld af, want zijn familie heeft geen geld. En die Griffel is een modderbloedje, daar wil je je handen niet aan vuilmaken, geloof me." "Nu ga je te ver Malfidus!" schreeuwde Ron woedend. Hij had een hoofd zo rood als een tomaat en stond met getrokken toverstok voor Draco. "Niet doen Ron," fluisterde Hermelien. Harry kon niet meer goed nadenken en zei: "Ik kan perfect zelf uitmaken wie mijn vrienden zijn Malfidus." Maar zodra hij deze woorden gezegd had, had hij er al spijt van. Met tranen in de ogen draaide Malfidus zich om en verdween tussen de andere eerstejaars. Shit, wat heb ik nu weer gedaan dacht Harry, maar veel tijd om te piekeren had hij niet, want professor Anderling was terug en begon met de uitleg.

De sorteerceremonie was voorbij en iedereen was aan het eten, maar Harry kreeg geen hap door zijn keel. Had hij dat nou echt goed gezien? Had Draco echt tranen in zijn ogen gehad daarstraks? Zou hij dan ook verliefd zijn op mij vroeg Harry zich af. Hij dacht aan het eerste oogcontact met hem. Draco had Harry zeker een minuut recht in de ogen gekeken. "Scheelt er iets?" vroeg Ron. Harry schrok op uit zijn gedachten. "Ja, ja... Alleen een beetje moe." antwoorde hij. Even later brachten de afdelingshoofden hen naar hun slaapzaal. Ron en Harry deden hun pyjama aan en kropen in bed. Na een half uur lag Ron al vrolijk te snurken. Maar Harry lag nog wakker. Hij dacht aan Draco's mooie grijze ogen, zijn sluike blonde haar. Hij probeerde zich voor te stellen dat Draco naast hem lag en hoe hij hem zou kussen. Die nacht droomde Harry de hele tijd van Draco.

Reageer (1)

  • HorrorxHoran

    ga doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor:3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen