Nieuw hoofdstukje :) x Casey (fateful)

Louis POV

'Dus..' 'Dus..' herhaalde Zayn. Blijkbaar wist hij ook niet wat te doen. Één ding was in ieder geval duidelijk: we konden hier niet blijven staan wachten. Niall zei dat we binnen een kwartier op de dansvloer moesten staan en er waren al minstens tien minuten voorbij. Zucht.. 'Heey Zaynie, kan je geen jurk aantrekken ofzo, dan kan je mijn date zijn haha.' 'Nou je moet toegeven, zo'n cocktail jurkje zal me best goed staan.' 'Whaha, tuurlijk.' Ik keek om me heen. Geen idee waarom maar ik kon niet meer normaal aan een cocktail jurkje denken of ik zag Zayn erin rondlopen. Yughh. Uit de drukte van de aula kwamen twee meisjes de kantine in lopen. Ik had ze nog nooit gezien maar ik durfde te wedden dat die ene met het half-lange blonde haar naar me knipoogte. Hmm.. zou ik een kans hebben als.. Ach waarom ook niet. Ik duwde Zayn een beetje aan de kant en liep in een rechte lijn naar de meisjes toe. Ik stak mijn hand uit en voelde de zachte hand van het blonde meisje. 'Louis.' 'Sophie.' 'Zou je eh.. willen dansen.' Ik zag een lichte twijfel op het gezicht van Sophie maar ze knikte voorzichtig ja. Ik wilde net weglopen toen het andere meisje begon te praten. 'Wie is je vriend?' vroeg ze nieuwsgierig. 'Dat is Zayn.' En ik gebaarde hem dat hij moest komen. Langzaam kwam Zayn dichterbij en het meisje stelde zich voor als Kawita. Blijkbaar zag Zayn wel wat in haar want even lachte hij naar het bruinharige meisje, pakte haar bij de hand en nam haar mee de aula in met slechts een waarschuwing. 'Ik kan niet dansen.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen