Foto bij geslaagd voor het examen

'Waar ben je?'Sakumo Hatake (beter bekend als"Konoha's White Fang")zat rustig in zijn huis'Waar ben je Kakashi!'hij stond op en keek door het raam.Zijn zoon Kakashi was nu vijf jaar oud en hij kwam vaak te laat van school terug maar nu was het wel heel laat.'Wat zou je moeder zeggen?'hij pakte een ingekaderde foto van zijn familie.Hij ,zijn vrouw en zijn zoon Kakashi stonden er op.Kort na de geboorte van kakashi was zijn vrouw gestorven en hij voeden Kakashi nu in zijn eentje op.'Kom op jonge!'hij wandelde naar buiten en hij had geluk dat hij de sensei van Kakashi tegen kwam.'Sensei!'riep Sakumo.'Ja meneer Hatake?'zei de man.'Heb jij Kakashi soms gezien?'vroeg Sakumo.'Ja,hij zij dat hij nog aan zijn shuriken en kunai technieken wouw werken.Weet je trouwens dat hij bliksem jutsu's kan?'vroeg hij.Maar Sakumo liep al richting de academie.Daar stond Kakashi te gooien met schuriken en kunai naar de oefen poppen en schietschijven.Bijna allemaal recht in de roos.Sakumo zou willen uitvliegen tegen zijn zoon maar toen hij zag dat hij buiten de school uren wouw oefenen was hij trots.'Kakashi jij gaat het nog is verder brengen dan mij.'dacht Sakumo een van de beste ninja van the hidden leaf vilage.

een maand later in de academie

'Beste leerlingen we zijn op het moment gekomen dat de geslaagde leerlingen in teams worden verdeeld.'de sensei begon alle namen af te roepen ,Kakashi gaf niet eens de indruk dat hij luisterden.'Kakashi Hatake...'riep de man en Kakashi sprong recht.'Obito Uchiha en Rin...'Kakashi was dol gelukkig en hoewel de meeste naar hun ouders rende en een cadeau kregen wandelde Kakashi naar zijn vader en gingen ze samen naar het bos.'Ik ben trots op je zoon!'zei hij .'Op je vijfjarige leeftijd slagen je moeder zou trots zijn.'zei hij.'Zo als je hebt gevraagd zal ik je de vuurbal jutsu leren ...een moeilijke jutsu zoon je moet lef hebben om hem te leren en ....ik weet dat je dat hebt!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen