Foto bij Why All The Quetions

na een tijdtje liet tsunade hem weer los. Ze ging weer in haar stoel zitten en zei "je bent wel heer erg gegroeit maar je ben nog steeds klein."Hij maakte een gezicht. "doe nie zo gemeen over een paar centimeter"Ze zuchtte. "ookal wil k alles van je weten maar wrm ben je in konoha. Je kon danzo ook weigeren zonder hier te komen. Heb je eindelijk besloten om terug te komen? "Naruto lachte. "Nou k wou eerst gwn zeker weten dat danzo gevangen is. Hij was egt iritand de afgelopen jaren met al die ninja's. Zijn dat die ROOT ninja's waar je het eerder over had? ""jah ROOT is danzo's nieuwe hobby het maken van emotieloze popachtige moordenaars" Tsunade kijkt boos. "de ROOT kan heel goed vechten maar alles wat met de ROOT te maken heeft is onmenselijk... Ik wou er al eerder een einde aanmaken maar k had nie genoeg bewijs tot dat jij kwam. Goed gedaan Brat "."Bedankt." Naruto lachte. "Ik wist Danzo is egt raar.""Ja, das waar maar naruto k heb nog steeds geen antwoord op miin vraag. ""vraag? Oh, ja. Eigenlijk ben k hier alleen voor danzo"zei Naruto schaapachtig. "Ik dacht effe hallo zzegge tegen tsunade en even bij iruka-sensai langs en dan weer weg gaan k ben eigenlijk nie van plan hier te blijven."Tsunade keek half ongerust en half geërgerd. "dit kan niet naruto zelfs voor een langetermijn missie het is niet eens een goeie reden je bent nog een GENIN. K heb alleen maar boze mensen en brieven gekregen die mii al verdenken naruto. ""Baa-chan, ik ..." Naruto keek weg. "Ik hou van Konoha. Dat heb k altijd al gedaan nu nog. Maar ik ben niet gelukkig hier, baa-chan. Ikben hier nooit gelukkig geweest ... please don't make me stay. ""duzz je wilt buiten ziin maar dan moet je op blijven letten er is dan geen village of thuis meer waar je op kan rekenen. Dat is geen plaats waar je kan ziin naruto. "Naruto glimlachte. "k blijf nie ergens buiten k heb wel ergens een thuis waar k me gelukkig voel... ik ben tog al vanplan om te stoppen als moordenaar. Miss kan k dan voor jou werken baa-chan een s-klase criminal vangen ofzo. "Tsunade keek naar hem. "je bent verliefd." Het was geen vraag.Naruto lachte alleen maar naar haar.

Reageer (2)

  • RamenFreak

    YAY naruto is verliefd en geroeit eindelijk naar al die jare wachte is hii gergoeid en..

    verliefd op dun dun dun .. geen sakura (yeah)
    en een jonge :P (gaara-kun (H))


    hahaha lol emotieloze popachtige xD
    emotieloze = Sai
    popachtige = Sasori
    same ziin ze de emotieloze popen dun dun dun
    (duivel)


    apart ziin ze nie heel BADASS mare same ziin ze AWESOME en bestriide .......... the LOG:P
    met superhidan als mede BADASSER ;)


    -Xx- Inori/Naruto/Gaara

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    NATUURLIJK SNELL VERDER!!!
    WAT DIT IS EEN LEUK VERHAAL!! *hyper hyper hyper*:P(hoera)_O_(yeah)(yeah)(dance)(cool)(hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen